Avatar billede jacob7 Juniormester
01. april 2023 - 15:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mobil kan ikke overføre android auto til bilskærm

Jeg kan ikke få forbindelse til bilens skærm med Android Auto på en Samsung A40. Den kan godt med en anden telefon. Jeg har prøvet med diverse indstillinger. Har nogen et forslag til hvad der kan mangle at blive krydset af på telefonen af tilladelser eller andet?
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2023 - 16:06 #1
Kig på brugsanvisninger for dit bilproducent Infotainment system egnede enheder eller ring eller skriv til bilproducent infotainment system support.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. april 2023 - 17:27 #2
Er bluetooth forbindelse fundet? de skal være parret for at snakke sammen
Avatar billede jacob7 Juniormester
02. april 2023 - 09:23 #3
Tak for svar. Jeg fandt løsningen i en vejledning om brug af Android Auto.
Avatar billede fase Professor
03. april 2023 - 14:06 #4
#3 og løsningen er?