Avatar billede Jette Novice
04. april 2023 - 15:45 Der er 12 kommentarer

Nyt modem og ingen forbindelse til printer

Jeg har en HP printer som jeg har haft i nogle år og som har virket upåklageligt indtil nu… Jeg har fået nyt modem og så tænker jeg om det er fordi de ikke kan “snakke: sammen?
Er der nogen som kan hjælpe mig?
Avatar billede poko1 Ekspert
04. april 2023 - 16:04 #1
Du er nødt til at komme med yderligere oplysninger! Er den kablet til modem? Eller tilsluttet M/ USB? eller Trådløst?
Avatar billede Jette Novice
04. april 2023 - 16:22 #2
Den er trådløs
Avatar billede INK Ekspert
04. april 2023 - 16:55 #3
I menuen på printeren skal du gå til opsætning af wifi. Følg anvisningen og tryk på WPS knappen på din router, når du bliver bedt om det. Printeren skal have forbindelse til den nye router for at virke.
Avatar billede valby Ekspert
04. april 2023 - 18:56 #4
Det ink skriver lyder rigtigt, men du kan være heldig. Prøv, under start at åbne Enheder og printere, tryk for oven, på Tilføj en printer.
Jeg har oplevet, at Windows kunne installere en Brother printer, hvor installations programmet fra prodicenten fejlede.
Hvis alt svigter, må du prøve med et midlertidig kabel.
Avatar billede Jette Novice
04. april 2023 - 19:12 #5
Jeg har ingen PC men kun en tablet, så det gør det måske lidt mere vanskeligt?
Avatar billede valby Ekspert
04. april 2023 - 19:32 #6
Der kommer jeg til kort, har aldrig haft en Tablet.
Men den Tablet må jo have et styresystem. Hvis det er Windows, kan du jo godt søge efter printeren med den. Er der ikke en indgang til Wi-Fi på siden?
Avatar billede INK Ekspert
04. april 2023 - 19:39 #7
Hvis du skriver hvilken HP printer, så kan vi evt. finde manualen og anvise hvordan du tilslutter. Måske kan vi også finde en app til din tablet. Er det iPad eller Samsung eller ?
Avatar billede Jette Novice
04. april 2023 - 22:04 #8
Det er en Ipad og printeren er en HP DeskJet 3630
Avatar billede kurt54 Ekspert
04. april 2023 - 22:22 #9
printeren køre 2.4 Ghz - har du prøvet med ipad på det og ikke 5 Ghz.

muligvis har du to netværk med samme navn (2.4 og 5), hvilket kan være noget rod.
Avatar billede INK Ekspert
04. april 2023 - 22:39 #10
På side 55 i denne manual kan du læse dig til løsningen. Du skal trykke på wifi knappen og info knappen samtidigt, så printes en vejledning ud.
Printeren skal sættes i søgefunktion og du skal trykke på wps knappen på routeren, så kobler printeren på dit wifi netværk, og du kan anvende AirPrint fra din iPad.

http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c04715464.pdf
Avatar billede valby Ekspert
05. april 2023 - 03:41 #11
Nå en iPad, jeg har faktisk en gammel iPad, men anede ikke det var en Tablet.
Så lærte jeg lige noget nyt. :-)
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2023 - 13:48 #12
Tryk på "Vælg et andet OS" med blå tekst og følg anvisningen?
https://support.hp.com/dk-da/drivers/selfservice/hp-deskjet-3630-all-in-one-printer-series/7172306