Avatar billede nu_igen Professor
27. april 2023 - 06:50 Der er 4 kommentarer

Venneanmodninger

Jeg er så træt af venneanmodninger, især i betragtning af at jeg har valgt kun at være ven med den nærmeste familie. Det er dog unge mennesker, der hver især har omkring 1000 venner, så jeg får rigtig mange venneanmodninger og det gider jeg ikke. Jeg har set på muligheder for at bestemme hvem der kan sende anmodninger og jeg har sat flueben i VENNERS VENNER. alternativet er  langt værre, hele verdens facebookbrugere 😖. Kan jeg slippe for disse anmodninger uden manuelt at skulle fjerne dem?
Livet er for kort til den slags.
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. april 2023 - 08:24 #1
Livet er for kort til Facebook ;-)
Avatar billede nu_igen Professor
27. april 2023 - 08:48 #2
Så sandt som det er skrevet, men en nem måde at holde kontakt med familien på, når den er spredt rundt i landet og verden. Hvis ikke det var for alt det skrammel man samtidig belemres med.
Ps. Jeg render heller ikke rundt med en smartphone.🫣
Avatar billede claes57 Ekspert
27. april 2023 - 10:54 #3
i FB er der en mulighed i

Begræns målgruppen for gamle opslag på din tidslinje
Hvis du vælge at begrænse dine tidligere opslag, vil opslag på din tidslinje, som du har delt med Venners venner og opslag med indstillingen Offentligt nu kun blive delt med Venner. Alle, som er tagget i disse opslag og deres venner, vil også stadig kunne se opslagene.
Hvis du vil ændre, hvem der kan se et bestemt opslag, kan du gå til det pågældende opslag og vælge en anden målgruppe. Læs mere om ændring af gamle opslag

Så skal evt venners venner kun reagere på nye opslag, og kan ikke se de gamle (jeg ved ikke, hvornår FB synes, et opslag er gammelt.
Avatar billede nu_igen Professor
27. april 2023 - 13:42 #4
Tak for svaret. Jeg deler overhovedet ikke noget med venners venner. Holder mig strikt til mine 9 venner = familie. Så er det nemlig nemt at afvise andre, som personligt beder om at være ven med mig. Klare linjer🤗😄