Avatar billede Bausi Praktikant
30. april 2023 - 20:11 Der er 2 kommentarer

Facebook, manglende totrinsgodkendelse

Er lukket ude af min FB konto fordi jeg har skiftet telefon, og ikke tænkte på at opdatere min authencitator., Jeg er nu lukket ude på computer, telefon og tablet, og alt hvad jeg prøver at løsninger, anbefalet af FB, fører tilbage til at jeg jeg skal logge mig på kontoen fra en computer, og gå til totrinsgokendelse. Så der kører bare i ring. Har vel efterhånden brugt 100 timer på dette, og kommet ingen vegne.

Findes der en udvej, og findes der en måde, at kontakte FB på?

Det drejer sig om tre profiler hvoraf 2 er kommercielle.
Avatar billede puren Ekspert
01. maj 2023 - 01:06 #1
facebook er ligeglad med dig. for dem hander det kun om at du skal lave klik på deres side og ikke andet, med tiden har været mange folk her på E der har haft problemer med at være låst ude af deres profil på den ene eller anden måde, og menge er endt uløst, at komme i kontakt med dem er for os som privat personer en umulighed.DR forsøgte for nogle år siden i programmet "so ein ding" at hjælpe en kvinde med at komme tilbage i hende profil og selv om DR har et telefon nr til en pr agent fra facebook kom hun ikke ind...
Avatar billede SUK Praktikant
19. oktober 2023 - 20:42 #2
Hej Bausi. Fik du løst dit problem, og hvordan ?