25. maj 2023 - 12:43 Der er 3 kommentarer

PDF fil iWord brevflet

Hejsa
Håber at der er nogen der kan hjælpe. Jeg skal gerne have en PDF fil med når jeg brevfletter i Word.
Har prøvet forskellige løsninger, men jeg kan ikke åbne PDF filen, når jeg sender?
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
25. maj 2023 - 13:11 #1
Der findes en gratis add-in (tilføjelsesprogram) til Word, som du kan bruge, Merge Tools Add-in.
Du kan downloade Merge Tools Add-in via følgende link:
•    https://mergetoolsaddin.com/
På websitet finder du også en FAQ-side med svar på diverse spørgsmål vedr. installation m.m.
Avatar billede falster Ekspert
25. maj 2023 - 14:08 #2
Fra nævnte FAQ:

What can I do with the Trial Version?
The Trial Version can be used 20 times, not counting when you use it to Save to the Drafts>Merge Tools folder.
25. maj 2023 - 14:24 #3
Tak Lene
Det vil jeg prøve :)