Avatar billede kim1a Ekspert
19. august 2023 - 08:07 Der er 1 løsning

Skærm fanger ikke tryk

Jeg har en ældre Sony Tablet som jeg ikke har brugt i et stykke tid. Dens batteritid er ringe, men det værste er at skærmen ikke fanger tryk. Det er som om kun få steder fanger den, og jeg kan derfor sjældent swipe for at låse den op.
Har andre været ude for det, og det viser sig IKKE at være selve skærmen, men måske bare en form for løs forbindelse et sted?

Hvis det er skærmen er den naturligvis ikke værd at reparere.
Avatar billede kurtba Ekspert
20. august 2023 - 22:31 #1
Da ingen andre har forslag, vil jeg komme med et.
Prøv at resette den til fabriksindstillinger.
Det kan ofte klare mange problemer.
Har du stadig problemet bagefter - så skal den nok på genbrugspladsen.