Avatar billede torben lind Forsker
17. september 2023 - 12:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Facebook midlertidig blokeret

Hej allesammen.
win10 fuldt opdateret.
Jeg håber der sidder nogle kloge hoveder omkring Facebook.
Torsdag i denne uge lokkede jeg ud af Facebook som sædvanlig og da jeg Fredag morgen skulle lokke ind,fik jeg denne besked.
Det er den samme PC jeg bruger,fra den samme lokation som altid.

Nogen har for nylig prøvet at logge på din konto fra en computer- eller mobilbrowser, som vi ikke kunne genkende. Du har opsat totrinsgodkendelse, så derfor er din konto midlertidigt blevet låst. Fuldfør følgende fremgangsmåde for at få adgang til din konto igen.

Når jeg trykker forsæt kommer jeg til en side hvor jeg skal bekræfte at det var mig der prøvede at lokke ind og det bekræfter jeg så og så sker der ikke mere,er der nogle der har været ude for det samme,eller ved hvordan jeg kommer tilbage til min konto igen.
Jeg har prøvet at søge på problemet,men synes ikke rigtig at der er noget der forklare hvad jeg eventuelt skal gøre.
Det skal nok skæres lidt ud i pap da jeg ikke er den store Facebook nørd.
Torben
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
17. september 2023 - 15:37 #1
Det er muligvis din IP adresse der er blevet nulstillet/frisket op, så Facebook betragter det som et forsøg fra anden adresse.

Men er det din private desktop - så hvorfor logge ud??
Avatar billede torben lind Forsker
17. september 2023 - 17:50 #2
Hej a3-seo.dk.
Facebook viser at nogle prøvede at logge ind fra Gdynia(jeg bor i Polen/Gdynia),så det ser rigtig ud og jeg har også bekræftet for Facebook at det er mig,men så sker der ikke mere.Ved du hvor lang tid man skal forvente at en midlertidig lukning af kontoen kan være.Jeg har altid lokket ud af min Facebook og andre sider jeg bruge med lokke ind,når færdig lokker jeg ud og det er min private stationære Pc.
Avatar billede torben lind Forsker
18. september 2023 - 07:18 #3
Hej allesammen.
Problemet er løst,her til morgen har Facebook åbnet min konto igen.Så midlertidig lukket var i dette tilfælde omkring 3 dage.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
18. september 2023 - 07:39 #4
Hej Torben

Hvis du er den eneste bruger af din Desktop. Så blot sæt den på "Sleep", så kræver det password før andre kan "pille" i din Facebokk mm.

Det kræver selvfølgeligt at du sætter et password.

Min egen Desktop bliver sommetider brugt af andre i familien, så har oprettet 3 brugere, jeg selv som admin og de 2 andre med bruger tiiladelse, så kan de ikke se mine programmer og faneblade - og jeg gider ikke se deres :-D
Avatar billede torben lind Forsker
18. september 2023 - 09:52 #5
Hej a3-seo.dk.
Tak for ideen,den vil jeg afprøve.
Torben