Avatar billede hclisbedsted Seniormester
20. oktober 2023 - 17:21 Der er 3 kommentarer

se tv via boks

jeg har meldt mig til yousee play og har fået en humax boks fra yousee som jeg skal til at installer , vi har tv i køkkenet og i stuen og da jeg bestilte ved yousee forstod jeg at jeg bare skulde have én boks og kunde så via en app se tv i begge rum , vi har kabel tv nu men skal i stedet have  30 eller 40 point . problemet er hvordan det kan lade sig gøre med en app , det er der ingen forklaring med på som de lovede , er der nogen der har erfaring i det vilde det være dejligt. m.v.h.--h.c.
Avatar billede jk45 Forsker
20. oktober 2023 - 21:20 #1
App forudsætter smart tv eller chromecast. Yousee app skal installeres enten på tv eller mobil. Yousee har desværre blandt deres sælgere nogle der er lidt for smarte i en fart og glemmer at tjekke med kunden om de har udstyr der kan kører en app.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. oktober 2023 - 17:02 #2
Point følger det abonnement, du har - jo flere kanaler (større/dyrere pakke), jo flere point.
Jeg har selv valgt en pakke med 'bland selv' som giver mig 10 point til at vælge kanaler for (udover de kanaler, der ligger i basis-pakken).
Bland selv gør, at jeg fx kan vælge sport, mens alle børnekanaler er fravalgt, og har sat netflix (4 point) ind i valget.
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
07. november 2023 - 17:06 #3
jeg har nu købt en boks mere og trukket internet kabel til både stue og køkken . så nu kører det som det skal , tak for svarene . m.v.h.--H.C.