22. oktober 2023 - 14:56 Der er 4 kommentarer

brother DCP-J4110DW fejlcode 4f kan ikke rense.

Efter at have forsøgt rensevæske som vist i youtube videoen skriver min printer fejlcode 4f. Er der nogen der kan skaffe oplysninger om hvilke sostswitche der skal manipuleres for at fjerne coden, alternativ andre løsninger.
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. oktober 2023 - 15:32 #1
Jeg har fundet dette link:

https://www.optima-md.com/blog/drukarka-brother-blad-4f-unable-to-print,453,1.html

Det står ganske vist på polsk men kan oversættes til dansk.....
Avatar billede hjolsen Ekspert
22. oktober 2023 - 17:17 #2
23. oktober 2023 - 14:52 #3
Desværre virker ingen af de 2 foreslåede løsninger, men tak for forslagene
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. oktober 2023 - 15:11 #4
Jeg har selv sen Canon  Pixma MP 980 printer.
Der kom nogle små striber (især i den sorte farve)
Jeg købte noget der hedder "Printer 66" der produceres af et firma der hedder Kontakt Chemie. Efter en omgang med dette produkt fungerede printeren igen. Det kan godt være et problem med printerhovedet der er årsagen. Det er noget sart skidt, med de printere. PS. jeg har ikke anvendt uoriginale blækpatroner.

https://www.elextra.dk/p/printer-66-h%C3%B8jeffektiv-rens-til-printerhoveder-200ml/H15154