Avatar billede werty Novice
27. oktober 2023 - 20:40 Der er 1 kommentar

HP blækfejl

Har hp photosmart  5510 som viser " problemer med blækpatroner "
selvom de ikke er tomme. ( er ikke org. HP ) har altid kunnet tømme dem
helt.
sort 70% fyldt
rød  10% fyldt
blå  10% fyldt
gul  10% fyldt

Har prøvet næsten alle vejledninger for løse problemet  ang nulstilling mm.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2023 - 07:46 #1
Køber du patronerne ved samme leverandør hver gang?
Hp er generelt ikke ikke god til det med uoriginale forbrugsstoffer.

I værste tilfælde har jeg læst om den kan blive helt uvirksom.
Jeg har selv HP printer.
Før brugte jeg blæk, og der fyldte jeg selv beholderen med sprøjte.
Nu har jeg laser og tør ikke køre uoriginalt mere.
Jeg printer ikke særlig meget mere så derfor er det vigtigt for mig det virker hver gang uden bøvl.