Avatar billede hejberg Juniormester
15. november 2023 - 13:01 Der er 3 kommentarer

opsætning af sprem filter

hej...
jeg bruger idag yousee mail server, og henter mine mail til outlook 365.

nu er jeg spørg ... det sprem filter man bruge hos min udbyder skulle også virker i min outlook selv og jeg henter mail fra deres server ikk..

eller har jeg misforstået helt - fra som jeg modtager 5-10 mail om dagen med alt muligt l......  så jeg blive rød hovedet..

er der ikke som kan sige mig, hvad jeg skal gøre her nu .. håbe jeg kan find en som har en løsning på mit problem
på forhånd tak
Avatar billede INK Ekspert
15. november 2023 - 15:19 #1
Du kan med fordel gå ind på webmail for din konto. Her markerer du disse mails som spam, og YouSee's spamfilter skulle så gerne huske dette.
Avatar billede hejberg Juniormester
16. november 2023 - 12:46 #2
ja selvfølgen det er jeg også klar over, ikke fordi dit svar er irrelevant men det løser ikke mit problem..
Avatar billede INK Ekspert
16. november 2023 - 13:54 #3
Er problemet, at YouSee's spamfilter ikke fanger disse mails?