Avatar billede ejgil703 Juniormester
13. december 2023 - 18:51 Der er 6 kommentarer

Office 365 word

Hej
Jeg har netop købt og installeret Office 365, men jeg har et problem med Word programmet. Når jeg starter en ny side op så starter den i visning 34%. På båndet kan jeg klikke på vis og vælge Zoom, men den funktion er nedtonet og derfor kan jeg ikke ændre visning til 100%.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig?
Med venlig hilsen
Ejgil Jessen
Avatar billede poko1 Ekspert
13. december 2023 - 19:57 #1
Hvis du trykker på vis dernæst på Udskrifts layout Fremkommer muligheden sig så?
https://ibb.co/fNnp13N
Avatar billede ejgil703 Juniormester
13. december 2023 - 21:10 #2
Hej poko1
Nej desværre. Det er som om "zoom" knappen er nedtonet og i nederste højre hjørne er zoom skyderen låst på 34%.
mvh Ejgil Jessen
Avatar billede poko1 Ekspert
13. december 2023 - 21:15 #3
Er Word Aktiveret Hvis ikke kan du heller ikke skrive og gemme et Dokument!
Avatar billede ejgil703 Juniormester
13. december 2023 - 22:31 #4
Word er aktiveret. I Excel er der ingen problemer med zoom?
Avatar billede claes57 Ekspert
14. december 2023 - 10:14 #5
prøv at søge på 'normal.dot' i stifinder - hvis du har en gammel skabelon, der generer - hvis der er en, så omdøb den til fx xnormal.dotx så word ikke bruger den, og test - hvis det virker nu og du ikke har gamle wordudgaver liggende, så bare slet xnormal.dotx
Avatar billede puren Ekspert
14. december 2023 - 11:46 #6
i højre hjørne https://ibb.co/m5JB2cf klik på 34% i dialogboxen vælg 100% og klik ok

and DONE