Avatar billede Brian F Novice
03. januar 2024 - 07:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

slette opslag på marketplace

På min marketplace står der ^^marketplace er ikke tilgængeligt for dig^^. Formentligt fordi jeg har lavet nogle reklameopslag for min virksomhed i strid med facebook retningslinier. Hvordan får jeg slettet de opslag når jeg ikke har adgang?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. januar 2024 - 09:50 #1
Fra en søgning fandt jeg dette som jeg ikke kan be- eller selv afkræfte virker da du jo ikke har tilgang til Markedspladsen.

Click on your profile picture in the top right hand corner

Click on Settings & privacy

Click on Activity log

Click on Logged actions and other activity

Click on Marketplace listings

Choose what you want to delete
Avatar billede Brian F Novice
07. januar 2024 - 07:31 #2
Tak
Det var næsten rigtigt men fandt ud af resten :)
Nu er spørgsmålet så hvordan jeg får fjernet blokeringen af marketplace. Troede den ville blive aktiv igen efter alle opslag var slettet..
Avatar billede 220661 Ekspert
07. januar 2024 - 08:16 #3
Dette er en oversættelse hvad jeg fik ud af en søgning:
Hvordan fjerner jeg en blokering fra Facebook Marketplace?
Hvis du vil fjerne blokeringen af Marketplace på Facebook, skal du først indsende en appel til Facebook. Når appellen er modtaget, gennemgår Facebook kontoen og beslutter, om du har tilladelse til at bruge Marketplace-funktionen. Hvis appellen accepteres, kan du derefter få adgang til Marketplace-funktionen igen.25. jun. 2023
Avatar billede jacob s Praktikant
16. januar 2024 - 11:11 #4
Fandt du en løsning Brian? jeg står i samme situation siden lørdag aften. Jeg aner ikke om jeg har brudt en regel, har ikke fået noget at vide og jeg kan heller ikke appellere nogen opslag.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. januar 2024 - 14:15 #5
Brian  hvis min hjælp var brugbar vælg venligst at markere mit svar.
Ellers skriv fremgangsmåden i ny besked her og luk med denne.
Avatar billede Brian F Novice
17. januar 2024 - 06:04 #6
Ekspert og Jacob. J
eg ved ikke helt hvordan man sender en appel? Jeg har skrevet med en på en anden platform som sagde han lænede sig tilbage - Så gik der 4-5 uger og så var der åbent igen. Men om han sendte en appel ved jeg ikke..
Avatar billede Mirza Mujcinovic Praktikant
16. marts 2024 - 17:06 #7
Hej,

Har i fået adgang igen efterfølgende?
Jeg er også blevet sparket ud, men for hvad, ved jeg ikke..
Man kan åbenbart ikke sende en appel for nogen af sine opslag - det fandme for ringe mand! 😓
Avatar billede Anja Praktikant
20. marts 2024 - 09:36 #8
Jeg har samme problem som alle de andre der har skrevet. Adgang lukket til at bruge marketplace og ingen mulighed for at sende appel (inaktivt vindue)
Det gælder i øvrigt også for samtlige køb og salg grupper jeg er medlem af. På nær en enkelt, hvor der faktisk lå et af mine gamle opslag jeg kunne appellere over. Det virkede. Men alle andre steder er alt jeg har haft til salg bare slettet. Og adgang fjernet. Det har været sådan siden årsskiftet. Er meget irriterende. Mit hobby salg er gået helt i stå.
Kan jeg / skal jeg slette min FB profil og starte helt forfra eller hvad kan jeg gøre?
Det der kan være sket er at jeg har haft dubletter af salgsopslag og derfor er jeg nu dømt ude. Hvad gør jeg?
Jeg har også 2 undersider på FB.
Avatar billede Brian F Novice
23. marts 2024 - 11:35 #9
Jeg har desværre fortsat ikke adgang. Har appelleret flere gange og det hjælper ikke en dyt.. mega træls..
Avatar billede Conny Novice
21. april 2024 - 10:36 #10
Hej - jeg har desværre ingen løsninger

Jeg er ude i nøjagtig det samme  -  jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvilke regler jeg skulle have forbrudt mig imod.
Og jeg kan heller ikke råbe FB op - har prøvet alle ovennævnte muligheder for kommunikation.
Og ja, at skulle oprette sin profil på ny er næsten uoverskueligt :-(
Så jeg håber, at nogen finder en løsning