Avatar billede Flemming Novice
13. januar 2024 - 18:18 Der er 3 kommentarer

Tilgang til exceldokument, hvor password er glemt!

Hej, er der nogen som kan hjælpe med at få Tilgang til et exceldokument, hvor password er glemt!

Mvh Flemming
Avatar billede Uvanga Ekspert
13. januar 2024 - 19:14 #1
Jeg har et program på min PC, som kan fremtrylle de fleste passwords.

Så hvis ikke der kommer andre løsninger, er det en mulighed. Det kræver dog at får dit dokument tilsendt.
Avatar billede Tom K. Forsker
15. januar 2024 - 12:35 #2
Prøv at omdøbe.
Avatar billede Uvanga Ekspert
19. januar 2024 - 10:56 #3
Har du fundet en løsning?
Hvis ja, venligst tilbagemeld da andre måske kan have glæde af løsning👩‍🔧