Avatar billede Lars Mester
01. marts 2024 - 11:19 Der er 2 kommentarer

Runtime

Er det muligt med en stump kode, at få et Excel ark til kun at køre i en bestemt periode - Runtime version ?
Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
01. marts 2024 - 11:48 #1
Ja, du kan i 'Workbook_Open' eventen kontrollere for dit ønskede tidsinterval, og lukke arket med det samme, hvis tiden ikke overholder dit kriterie.

Men, vi mangler lidt oplysninger?

- Skal det være inden for et bestemt  tidsinterval, hver dag?
- Eller skal det være på bestemte ugedage?

HOWEVER - dette vil kun virke, hvis brugeren har makroer aktiveret i sin Excel - ellers er det ligegyldigt.
Avatar billede Lars Mester
04. marts 2024 - 08:01 #2
Hej Dan
Det skal være inden for et tidsrum - eks. 7 dage fra dato.... Kan det evt gøres afhængig af, at der er en fil på pc'en som så slettes efter denne dato og det så ikke virker mere.........