Avatar billede torben lind Forsker
01. marts 2024 - 14:44 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

sætte komma efter tal

Hej allesammen.Jeg fik for et par uger siden hjælp til at kopier telefon numre og indsætte i excel.Nu har jeg en del telefon numre stående i række A,er der en måde man kan lave en formel eller andet så der efter hvert nummer i hver celle tilføjer et , (komma).
på forhånd tak
Avatar billede MaxZpaD Professor
01. marts 2024 - 15:47 #1
=A1 & ","
Avatar billede torben lind Forsker
01. marts 2024 - 18:31 #2
Hej MaxZpaD.
Tak for hurtig svar,jeg kigger på det ni morgen,der har jeg bedre tid.
Torben
Avatar billede torben lind Forsker
02. marts 2024 - 09:00 #3
Hej MaxZpaD.
Så er det afprøvet og det sætter komma i alle celler,men ikke i celle A,men i celle B.
Jeg har skrevet formlen i B1 og trukket den ned til den sidste celle i A og sætter den ind.Men det var ikke lige det jeg havde håbet på,jeg kan ikke kopier kolonne B da den kun sætter et komma i den kolonne,jeg ønsker at det rigtige telefon nummer skal stå.Lige nu før jeg bruger din formel,ser kolonne A sådan ud 123456789 den skal se ud som 123456789, med komma efter det sidste tal og når helt færdig med sætte komma efter sidste tal,skal jeg kunne kopier kolonne A til et andet sted.
Håber det er til at forstå ellers kom tilbage hvis flere spørgsmål
Torben
Avatar billede store-morten Ekspert
02. marts 2024 - 10:17 #4
Når du kopierer formlerne i kolonne B1 og ned, højre klik og indsæt som værdier på destinationen.
Avatar billede torben lind Forsker
02. marts 2024 - 11:11 #5
Tak begge 2,så blev det som jeg håbede.
God weekend.
Torben