Avatar billede melli Juniormester
26. maj 2024 - 20:56 Der er 2 kommentarer

Cell 13 pro

Jeg har formedelst 6 kroner købt en puzzle game ved navn Cell 13 pro til min Samsung tab s6.
Spillet starter tilsyneladende fint og viser en cirkel med 13 ikoner, men uanset hvor jeg trykker, får jeg kun en ensfarvet skærm, og jeg kommer ikke videre.
Er der nogen der kender spillet eller nogen der har et bud på hvad der kan være i vejen?
Jeg overlever nok tabet af de 6 kroner, men spillet ser ud til at være sjovt.
På forhånd tak.
Avatar billede INK Ekspert
27. maj 2024 - 12:39 #1
Har du prøvet at afinstallere, og så geninstallere?
Avatar billede melli Juniormester
27. maj 2024 - 14:03 #2
Ja, det har jeg skam, og jeg har oven i købet prøvet at installere programmet på en anden tablet. Det gjorde ingen forskel. Jeg kan ikke se hvad jeg kan gøre forkert, men noget må der jo være.