Scaning af dokument via HP Smart og deling til mailsystemet går i stå
Hej, når jeg scanner et dokument i vores HP-printer, trykker jeg på "Del" i Smart-Appen, men der sker ikke noget. Printeren er koblet på et G5-netværk. Har mistanke om, at kommunikationen med den gratis version af Outlook 365 svigter. Jeg kan godt gemme scanningen som en fil. Har problemet evt. noget at gøre med, hvor mange mails, der ligger i Outlook? Vh. Morten
Hos Computerworld it-jobbank er vi stolte af at fortsætte det gode partnerskab med folkene bag IT-DAY – efter vores mening Danmarks bedste karrieremesse for unge og erfarne it-kandidater.
Hej har også haft en del opgaver med Outlook New (365) eller hvad de snart har besluttet sig for hvad det skal hedde. Men har forsøgt at køre scanning, men det ville den ikke nu fandt jeg så ud af at mit WIFI ikke var tilsluttet, det er det nu og alt kører , scanning hvor jeg kan GEM og DEL. Håber det hjælper ellers håber jeg for dig der kommer en som er mere inde i det.
Tak for dit forslag, at printeren skal være koblet til WIFI. Jeg kan godt printe e-mails ud, men funktionen "DEL" i HP-Smart appen "fryser", når jeg har scannet et dokument, så det må være noget andet der er galt. Jeg har reinstalleret Smart-appen uden det har hjulpet. Er der andre som har et forslag? Vh. Morten
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.