Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
26. januar 2000 - 08:58 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Brugerdata

Jeg skal oprette en yderligere bruger på min PC, vedkommende skal have samme passwords til internetudbyder og mail som ligger i forvejen. Desværre kan jeg ikke huske disse passwords, men de ligger gemt et eller andet sted på PCen,
Hvad skal jeg kopiere for at få disse oplysninger over til den anden bruger?
eller skal jeg bruge anden metode?
Avatar billede bones0 Nybegynder
26. januar 2000 - 09:47 #1
Passwords ligger i pwl filer, så vidt jeg ved. Hvert brugernavn har en pwl fil i Windows mappen, så hvis du er heldig kan du kopiere denne fil og omdøbe den til det andet brugernavn.
Jeg har ikke prøvet det, men du kan ikke regne med, det virker - ellers ville det være en ret stor sikkerheds bug i Windows.
Avatar billede moses Praktikant
26. januar 2000 - 09:58 #2
Det kan man selvfølgelig ikke.

Du kan sagtens kopiere PWL filerne, men det ville jo blot betyde, at den anden skal kunne password alligevel.
Hvis han skal logge på, som en anden (med et andet navn), så er han også en anden person. Det er så ligemeget, hvilket password han bruger.

Det ville jo heller ikke være så godt, hvis tre andre brugere på nettet kunne komme til mine data - blot fordi de tilfældigvis brugte samme password.
Avatar billede long_island Nybegynder
26. januar 2000 - 10:42 #3
Kontakt din internetydbyder - de har dem....
Avatar billede asmodeus Nybegynder
26. januar 2000 - 11:02 #4
Installer backorifice - hack dig selv - find din kode!!!! Very simpel...
Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
26. januar 2000 - 11:05 #5
asmodeus jeg har været meget forsigtig med backorifice og har noteret mig at man skal passe på, hvor findes den?
Avatar billede zoy Nybegynder
26. januar 2000 - 11:44 #6
.
Avatar billede john.doe Nybegynder
26. januar 2000 - 13:59 #7
>>>>asmodeus.  Er det seriøst?????
Avatar billede darkwulf Nybegynder
27. januar 2000 - 14:21 #8
brug  programmet Openpass
Avatar billede cort Nybegynder
28. januar 2000 - 12:40 #9
OpenPass hvor finder man det henne?
Avatar billede kim_bille Nybegynder
31. januar 2000 - 16:04 #10
Hvis du har din puk-kode (står tit på cd'en man fik med sit abonement (hvis man fik én)) så hjælper det.
Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
02. februar 2000 - 15:19 #11
Jeg har lykkedes med at finde mine koder. Jeg har fordelt pointene, efter min bedste overbevisning og synes at spørgsmålet skulle lukkes. De forskellige foreslåede programmer kunne ikke klare det, back orifice har jeg dog ikke prøvet.
Tak for hjælpen