Avatar billede kfc Nybegynder
01. februar 2000 - 13:44 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Til en god sag. (HASTER)

Til vores Peter Pedal side, skal vi have sat en auktion op, det største problem er at den skal starte kl. 18.00 iaften, og vi står på bar bund. Vi kunne jo godt få folk til at maile mig deres bud, men så er vi jo afhængige af at skulle opdatere siden med jævne mellemrum.
Det vi godt kunne tænke os, er at der var en auktionsside. Er der nogen som har en de evt. vil låne ud til den gode sag, eller kan lave/redigere noget til i en H....... fart, så vil vi blive glade.
Vi kan ikke tilbydde ret meget andet end de 60 point som vi har vinget af, og vi kan også tilbyde en bannerreklame på siden, hvis der skulle være et firma der er interesseret i det. Der er selvfølgelig klart at navns nævnelse kommer med også.
Auktionen løber fra idag. 1.feb kl. 188 til d. 7 feb. 18.00. Så det er en meget begrænset tid vi skal bruge det i (Derfor evt. låne (Det behøver ikke lige hos vores udbyder, et link er ok))
Budene skal starte ved 500 kr, og kan forhøjes med min. 50 Kr. per bud. Vi skal have navn, adresse, tlfnr. evt. mail add. På dem der afgiver bud, men det skal ikke offentliggøres, kun navn og bud, skal stå fremme, og kun den højestbydende.

Hilsen Folkebevægelsen for bevarelsen af navnet Peter Pedal.

Ps. Er der helt hen i vejret, så kom med nogle alternativer, vi er åbne for alt :-)
Avatar billede kfc Nybegynder
01. februar 2000 - 13:45 #1
Fede fingre........
Auktionen afløber kl. 18.00 og slutter kl. 18.00 :-)
Avatar billede villadsen Nybegynder
01. februar 2000 - 14:18 #2
Hvorfor bruger I ikke http://auktion.jubii.dk ?
Avatar billede kfc Nybegynder
01. februar 2000 - 14:21 #3
Af den simple grund, fordi at Jubii Auktion vil have at alle dem der kommer og byder på de ting der er på ders side, skal være registererede, og deres registrering, tager ca. 3 dage, og hvis det er hen under slutningen, så er det ikke sikkert at alle når og komme med ders bud, og det ville jo være en katastrofe........

Avatar billede villadsen Nybegynder
01. februar 2000 - 14:22 #4
Nå ok, men held og lykke så.
Avatar billede kfc Nybegynder
01. februar 2000 - 14:25 #5
Mange tak.
Avatar billede hansen Nybegynder
01. februar 2000 - 15:50 #6
Gratis auktion er at finde her, http://www.xcent.com/examples/xcauctionlite/

Skulle det være dette svar der får æren af noget bannerplads på jeres sider, så mail til mig, jeg har en side der hedder www.voksenforsjov.dk og kunne godt bruge lidt reklame ;-)
Avatar billede kfc Nybegynder
01. februar 2000 - 15:52 #7
Jeg har allerede hentet den, men da det kun drejer sig om en jakke, og jeg ikke er en Kniv til ASP, så er den lige voldsom nok. Men hvis du kan tilpasse den for mig, så det bare er en enkelt ting der skal sælges derpå, så skal du nok få din reklame :-)
Avatar billede akr21jb Nybegynder
01. februar 2000 - 15:54 #8
I må godt bruge min auktion side.
Her skal man også regg. men det tager kun få sec.
kig her, om det er noget i kan bruge.
www.frederikshavn-online.dk
Avatar billede kfc Nybegynder
01. februar 2000 - 15:57 #9
Hmmm.....

Den er ikke overbefolket den auktion :-)
Kunne du evt. oprette en gruppe der hed Peter Pedal, i den uge hvor det står på, så tror jeg nok at jeg vil bruge siden......
Avatar billede akr21jb Nybegynder
01. februar 2000 - 16:09 #10
Nej der er plads nok  :o)
Jeg opretter en gruppe der hedder Peter Pedal.
Avatar billede kfc Nybegynder
01. februar 2000 - 16:11 #11
1000 Tak.
Er det ok med dig, hvis jeg linker direkte til Peter Pedal gruppen, da jeg åbner det i en frame, og for at lettet folks klikkeri????

Ps. Hvis du vil have et banner på vores side, så send det til mig på webmaster@0-forvirring.dk Så skal jeg sætte det på hurtigst muligt......
Avatar billede akr21jb Nybegynder
01. februar 2000 - 16:28 #12
Deeplinke??? er du da tosset...ok så pyt da :o)
Nej jeg skal ikke have noget for det, men hvis du et eller andet sted nævner Frederikshavn online, med en link, vil det da være fint.
Du skal selv oprette din auktion, med interval på 50 kr osv.
derefter går resten af sig selv. når der bliver overbudt, får den der har budt aut. besked herom osv.
Avatar billede kfc Nybegynder
01. februar 2000 - 16:30 #13
Ok..... Men hvis du har et Banner i 250*60 pix, så send det endeligt, men ellers ligger jeg lige et link ind på vores links side.

Igen. 1000 tak.
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2000 - 10:23 #14
I må også gerne kigge lidt på min.
den er ikke sat til endnu, men et bud på hvordan den er www.ppm.dk/auktion.htm

/MCP