Avatar billede dark-nisse Nybegynder
15. september 2001 - 13:08 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

inputbox

<%
Dim Input
Input = InputBox(\"Enter your name\")
MsgBox (\"You entered: \" & Input)
%>

dumdum er lige begyndt med asp og ka sq ik se en fejl her???
Avatar billede netsrac Praktikant
15. september 2001 - 13:11 #1
InputBox kan KUN burges klient side i vbscript og ikke serverside i ASP!
Avatar billede dark-nisse Nybegynder
15. september 2001 - 13:13 #2
hmmmm øv, how bruger jeg den såe? <% @ language %> eller wa?
Avatar billede eagleeye Praktikant
15. september 2001 - 13:32 #3
Her du skal lavet et script hvor du vil spørge efter navnet. Du er nød til hvis du ikke kalder functioen fra HTML koden at havde den første linie Call getname. Functionen getname laver en inputbox og viser dte indtastede i en msgbox:

<script language=\"VBScript\">
Call getname  \'spørg efter navn med det samme
sub getname
  dim input
  input = InputBox(\"Enter your name\")
  MsgBox (\"You entered: \" & input)
End Sub
</script>