Avatar billede krn Nybegynder
15. september 2001 - 19:35 Der er 5 kommentarer

ReBirth Addons skal ligge hvor ?

Hejsa!

Jeg har lige downloadet nogle ReBirth addons, men jeg har INGEN anelse om hvor de skal ligge hende!!!!!

Mvh Kristian
Avatar billede nomiz Nybegynder
18. september 2001 - 21:25 #1
Du skal bare spise masser af frugt
Avatar billede techno_dk Nybegynder
18. september 2001 - 21:29 #2
De skal ligge under mods i rebirth mappen, men husk at det skal være til PC-versionen hvis ikke du har en mac.
Avatar billede krn Nybegynder
19. september 2001 - 09:35 #3
Techno.....Har fundet ud af de skal ligge i mods....

Men når jeg så prøver at loade dem siger den bare at det vil den ikke!!

Der står ingen grund!!!

Håber du kan hjælpe!
Avatar billede techno_dk Nybegynder
19. september 2001 - 19:49 #4
Det er fordi det er mods til mac-versionen, der findes ikke mange add-ons til pc-versionen...
Avatar billede krn Nybegynder
22. september 2001 - 18:28 #5
Techno-dk.........Har du nogen mods ?? hvis jeg kan få dig til at sende dem i en samlet zip fil til nielsen_krist46@hotmail.com , skal jeg nok acceptere dit svar........