Avatar billede the_timster Nybegynder
22. september 2001 - 15:10 Der er 5 kommentarer

Java og Flash

Hej.

Jeg ved at man kan bruge SetVariable og GetVariable i javascript til at ændre og hente variabler i en SWF fil.

Men kan dette lade sig gøre fra en Java-applet, og i så fald, hvordan refererer man til Flash fra appletten?

Hilsen, Timster.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. september 2001 - 18:58 #1
Hvis du skal gøre det via appletten. Skal du have muligheden for at aktivere at javaScript inde fra appletten. Det burde der ikke være nogle problemer i. Resten af forløbet kan hentes på www.diktator.dk / under surfers archive / Flash and HTML (Husk HTML siden!!).

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:07 #2
Har du fundet ud af noget eller har du yderligere oplysninger???
Avatar billede the_timster Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:09 #3

Jeg tror desväre ikke dt kan lade sig göre uden at blande javascript ind i spillet...
Jeg ville jo gerne kunne referere dirkete fra java appleten til flashfilmen.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:11 #4
Du bliver nok nødt til javaScript, hvis du sender mig din applet og fortæller mig hvad der skal ske vil jeg gerne forsøge. Bare sårn lige for at finde ud af om det kan lade sig gøre.

flasher@nikolajdu.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. november 2001 - 10:10 #5
nå ikke??