Avatar billede newbien Nybegynder
24. september 2001 - 18:47 Der er 69 kommentarer

PolitiWannabes!!!!

Dette her er til alle de politiwannabes herinde!!

F.eks. Tdaugaard - tommyf

I laver bare nada andet end at rende rundt og stikke folk og det første i skriver når nye folk laver et spørgsmål er noget i stil med :
DETTE SPØRGSMÅL HAR VÆRET STILLET 20452052 GANGE!!
DU HAR VIST FLERE BRUGERE
ER DET IKKE LIDT FOR MANGE POINT?
FÅ EN ORDENLIG OVERSKRIFT!!!

Helt ærligt?? Har i ikke andet seriøst og lave???

Selvføgelig skal reglerne overholdes.. Men lad dog for fanden admin lave deres arbejde istedet for at rende rundt og lege politiwannabes ?

Og skal i endelig anmelde noget så gør det via den der anmeld snyd, også hold kæft om det.. Vi andre gider fandme ikke hører på det hele tiden.. Der er nogen der kommer herind for at hjælpe folk, og ikke for at lege mafia!!

DETTE ER TIL ALLE DE POLITIWANNABES HERINDE!!

STOOOOOOOOOOOP DET !!

sQ!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
24. september 2001 - 18:51 #1
\"Vi andre gider fandme...\" -er det ikke dig med for mange brugere ?????
Avatar billede newbien Nybegynder
24. september 2001 - 18:51 #2
Næææ
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2001 - 18:52 #3
Jeg synes det er flot, at der er nogen, der prøver at holde et vist niveau herinde...
Admin har travlt med en masse andre ting, så der er ingen grund til, at de skal jagte snydere...
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. september 2001 - 18:52 #4
Jeg vil gætte på at grunden til at det irreterer dig er at jeg har busted dig for snyd engang - right?

Du kan rende mig et vist sted.
Desuden er dette støj og høre ikke til på Eksperten, rend hen til din mor og fortæl hende hvor stor og grusom verden er.
Avatar billede rune_c Nybegynder
24. september 2001 - 18:53 #5
lige mine ord...til tider skulle man tro at hvis man ikke satte ens spørgsmål til et antal points så skulle man lede længe efter et svar!!!!

Man er her vel for at hjælpe hinanden?!?!?
Avatar billede rune_c Nybegynder
24. september 2001 - 18:55 #6
tommyf>> wow mere barnligt bliver det vist ikke..
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2001 - 18:56 #7
tommyf>> LOL - Way to go :o)

rune_c>> Ja, men det er også rart at føle, at ens hjælp er værdsat...
Der er ikke noget værre end at blive pisset ned af nakken ved at en der har fået god hjælp render med pointene (og dermed og taknemmeligheden...)
Avatar billede newbien Nybegynder
24. september 2001 - 18:56 #8
tommyf  > Nej du har ikke bustet mig... men flere på min icq liste snakker om hvor lam du er... men ingen tør sige noget...

men jeg er sq ikke bange for at sige hvad jeg mener :
Du SUX
Avatar billede rune_c Nybegynder
24. september 2001 - 18:57 #9
rfogh>> jeg ved nu ikke om man prøver at holde et niveau ved at kommentere andres formulering af et spørgsmål
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. september 2001 - 18:57 #10
1. Mit navn er \"tdaugaard\", ikke \"Tdaugaard\"!
2. Vi gamle brugere (jeg kan se du selv kun har været her i præcis en måned) vi prøver at hjælpe med at holde Eksperten på et ordentligt professionelt niveau. Det går nogenlunde men der er nogle der simpelthen ingenting fatter.

Der står HØJT OG LARMENDE MED RØDE BOGSTAVER at et spørgsmål kun må oprettes èn gang. Når så der bliver oprettet reference spørgsmål, eller det bliver oprettet igen så beklager jeg mig over det.

\"Du har vist flere brugere\" .. vi kan sku da ikke have snydere rendende rundt her !? Hvis alle og enhver bare kan oprette 10 brugere og på den måde få 3000 point hvad faen skal jeg så bruge det, at jeg ligger #6 til ? Absolut ingenting ...

\"for mange point\" ... 15, 30 og 60 er de point summer Jacob & Andreas admin gar fundet passende dengang de startede sitet, så derfor synes jeg det er ondssvagt at bruge flere hundrede point på noget som, for svaren, er let/middel.

\"En ordentlig overskrift\" .. ahh ja .. der er mange der skriver \"HJÆÆÆÆLP\", \"HASTER!!!!!\" o.l. og det er fandme så død irriterende at det er til at få lange hår på ryggen af. Jeg er da fløjtende ligeglad med om det haster ... så længe jeg ikke får penge for noget så foregår det i mit og alle andres tempo. Og hvad kan jeg bruge \"HJÆÆÆLP\" til når jeg sidder og ser på hvad jeg vil svare på ? Ingenting!

Og faktisk .. næææ .. jeg har intet andet at lave .. :o)

\"Anmeld misbrug\" er lige blevet tilføjet for et par dage siden; hvis ikke I DAG så GLEM DET MESTER!
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2001 - 18:58 #11
newbien>> Sviner du tommyf til, fordi du har hørt andre gøre det??
Eller har du selv en grund til det?
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
24. september 2001 - 18:58 #12
Tjah, hvis der ingen er til at holde niveauet oppe ender det jo med et sites hvor alle de kvalificerede brugere forsvinder - så kan alle wannabesne med 20 brugere sidde og bruge hinandens ubrugelige svar!

Det er flot nogen gidder bruge deres tid på at holde niveauet oppe, at du så har ondt i røven fordi du ikke kan følge reglerne er dit problem!

Smut hen til mor som tommy siger!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. september 2001 - 18:58 #13
newbien:> Hvad synes du så om mig ? kom så med det .. ud med det .. *venter spændt* *S* lad mig høre ...
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2001 - 19:01 #14
rune_c>> Folk kunne nogle gange godt lige bruge 2 sekunder mere på de spørgsmål, som de vel også selv er interesserede i at få svar på?
Det er irriterende for begge parter, at man bruger tid på hjælp der ikke hjælper...
Avatar billede rune_c Nybegynder
24. september 2001 - 19:01 #15
rfogh>> points == taknemmelighed okay det er også en måde at se tingene på....jeg er da nok noget så ligeglad med de points, men de er desværre meget gode at have hvis man vil have svar!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. september 2001 - 19:01 #16
rune_c \\ newbien >> Det der foregår inde i jeres hoveder. Har I aldrig lagt mærke til at flere at de seriøse er træt af point-inflationen?

Men hvis man opretter et spørgsmål som \"Lav min danskopagave for mig, jeg er for doven\" skal der mange point til - men sådan nogle \"arbejde for point\"-spørgsmål burde faktisk ikke være på Eksperten - og da slet ikke om f.eks hjemmearbejde.

Newbie har været her 31 dagem og brokkede sig allerede efter 3 dage, det kan jeg ikke tage seriøs.
( http://www.eksperten.dk/spm/102778 )

Det er virkelig sødt at dig og dine små venner sidder og bagtaler mig over ICq, men det interesserer mig virkelige ligeså lidtsom hvis du smuttede fra Eksperten.

\"Der er nogen der kommer herind for at hjælpe folk, og ikke for at lege mafia!!\"
- Uhaaaa, var det en trussel? Du har ikke hjulpet én eneste person på Eksperten. Så det kan ikke være dig selv du hentyder til.
Personlig har jeg hjulpet 585 forskellige personer, fordelt over 646 spørgsmål. Så kom igen når du har hjulpet mig.

rune_c >> Se hans spørgsmål og indhold, og hvis du stadig synes jeg er barnlig ved du hvad du kan...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. september 2001 - 19:02 #17
newbien:> Men, det må da egentligt være DIG der har for meget tid ... eller intet bedre at tage sig til, når du sidder og beklager dig over at vi andre prøver at opretholde \"lov og orden\" på E.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. september 2001 - 19:04 #18
newbien:> *synker lige ned på dit niveau* ved din mor godt at du ikke er gået i seng endnu ???? Ved du ikke at små drenge på 10 er lagt i seng nu ? :P
Avatar billede jokn Nybegynder
24. september 2001 - 19:04 #19
newbien> dit brugernavn siger alt!
Avatar billede jokn Nybegynder
24. september 2001 - 19:07 #20
der blev lidt stille :)
Avatar billede jokn Nybegynder
24. september 2001 - 19:08 #21
tdaugaard> jeg tror det lykkedes for hans mor! :)
Avatar billede jokn Nybegynder
24. september 2001 - 19:09 #22
ellers har han bare set på klokken...
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
24. september 2001 - 19:09 #23
tommyf hvordan ser man den stat? med hjulpede brugere osv?
Avatar billede rune_c Nybegynder
24. september 2001 - 19:09 #24
tommyf--> selvfølgelig skal man ikke brokke sig over efter 3 dage på et site...jeg synes det her er et fedt sted, men de små kommentar \"det her er ikke 100 points værd\" hvis manden synes det er det vel iorden.

Spørgsmålet der startede denne diskussion var at der var en der spurgte om hvad der var galt med gårdagens svar..simpelt svaret havde ikke meget med spørgsmålet at gøre........
Avatar billede tmceu Praktikant
24. september 2001 - 19:10 #25
Undskyld allesammen, det var vist mig der fik den der newbie til at koge helt over :-)

http://www.eksperten.dk/spm/113201
Avatar billede rune_c Nybegynder
24. september 2001 - 19:11 #26
wow sort..

efter \".....100 points værd\" [ins] kunne jeg godt undvære. Hvis manden..........
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. september 2001 - 19:13 #27
\"I laver bare nada andet end at rende rundt og stikke folk\"
- At have hjulpet 585 forskellige personer, fordelt over 646 spørgsmå, er det nada?
I sær når man tænker på at du ikke har hjulpet én eneste.

tmceu >> Giver dig absolut ret. Hvis han bare opretter et nyt spørgsmål og så undlader at kommenterer det andet skal han have det at vide - det er i hvert fald svært at hjælpe den type.
Avatar billede hotpop Novice
24. september 2001 - 19:15 #28
newbien> rend mig.
Avatar billede blood Nybegynder
24. september 2001 - 19:27 #29
Indput
<?php
if ($gud == \"tommyf/tdaugaard\") {
    print $gud . \"er gud :o)\";
}
?>

Output
tommyf/tdaugaard er gud :o)
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
24. september 2001 - 19:29 #30
blood....er det ikke at slikke røv på enkelte individer ;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. september 2001 - 19:30 #31
Og beviset på det:

<?php
if (eregi(\"(tommyf|tdaugaard)\", $gud)) {
    print eregi_replace(\"(tommyf|tdaugaard)\", \"\\\\1 er gud :o)\", $gud);
}
?>

:P

*GG* Just kidding *S*

Der er som nok mange der ikke kan lide mig, men dem er jeg sådan set ligeglade med :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. september 2001 - 19:31 #32
jiggyproof:> Narj narj ...
Avatar billede tmceu Praktikant
24. september 2001 - 19:35 #33
Jeg har flere gange hørt en betalingsversion af Eksperten omtalt herinde, især lige efter Ekspertenfest. Er der nogen der ved hvad status er på den ?

Jeg får helt ærligt mere og mere lyst til at \"udfolde\" mig på et betalingssite i stedet for herinde, for jeg er overbevist om at det vil holde mange af \"idioterne\" væk. De mennesker der er så smålige at de vil snyde med point, er sikkert for nærrige til at betale for det.

Har nogen af Jer gamle, vaskeægte eksperter nogensinde overvejet www.experts-exchange.com \'s betalingssite som alternativ til Eksperten ?
Avatar billede jhol00 Nybegynder
24. september 2001 - 19:36 #34
nu hedder han jo så også newbien. Hvad kan man sige? Jeg har ikke været her mere end 22 dage - og jeg kan da godt finde ud af at opføre mig pænt. newbien må jo være indbegrebet af en newbie.

Men hold da op, hvor er jeg blevet glad for det \"anmeld misbrug\" link.

Kan admin ikke IP logge folk - og så udelukke dem, hvis de samme IPer gentagne gange bliver lukket med forskellige brugernavne?

Hvis man er newbie her, må man indordne sig. Så er der meget hjælp at hente. Hvis ikke, må man forlade forumet. (lyder som noget min partiformand sagde her i weekenden)
Avatar billede thaufer Nybegynder
24. september 2001 - 19:37 #35
newbien.... idiot, faktisk er det rart at der da er nogle som vil gøre noget ved knolde som dig...!

tdaugaard, tommyf --> støtter jeg helt klart :)
Avatar billede tmceu Praktikant
24. september 2001 - 19:38 #36
jhol00 >> jo, men problemet er at der stadig er mange der kører med dynamisk ip gennem en modempulje, så det kan i mange tilfælde udelukke uskyldige brugere.
Avatar billede jhol00 Nybegynder
24. september 2001 - 19:38 #37
vi skal vel have et kodek for, hvad man gør, når en bruger anmeldes, ik? Skal man bare skrive det i det enkelte spørgsmål - i retning af kommentar: \"hermed anmeldt\"

??
Avatar billede bjarte Nybegynder
24. september 2001 - 19:40 #38
helt enkelt og greit.. det er greit å drive slik.. bare se på alle de som ikke akksepterer spørsmål...
http://www.eksperten.dk/spm/8414
http://www.eksperten.dk/spm/5485
som to eksempel...
Avatar billede jhol00 Nybegynder
24. september 2001 - 19:41 #39
--> tmceu: Ja, det er selvfølgelig rigtigt... Men kan det ikke lade sig gøre at skelne imellem dem? Eller bliver det bare for besværligt?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. september 2001 - 19:45 #40
tmceu:> Nææ ikke rigtigt ... jeg venter til Sharksforum.com kommer op at køre ordentligt ...
Avatar billede tmceu Praktikant
24. september 2001 - 19:50 #41
tdaugaard >> det ser spændende ud, ved du hvem der står bag ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. september 2001 - 19:52 #42
tmceu:> Det gør Jacob & Andreas admin herfra E. :o)
Avatar billede tmceu Praktikant
24. september 2001 - 19:52 #43
glem det, så lige baggrund :-)
Avatar billede newbien Nybegynder
24. september 2001 - 20:01 #44
Neeeeeeeeeeeeeej hvor er i dog lamme *sidder og griner irl over hvor lam og grim man kan være..*

Fik lige set et billed af TTTTdaugaard.. Fuck han er grim man!

Fik den sygeste griner på
Avatar billede hotpop Novice
24. september 2001 - 20:05 #45
newbien> Hvorfor lader du så ikke være med at bruge eksperten.dk??? Det vil vi adre i hvert fald blive glade for!
P.s. så lad os dog se et billede at dig - for du må jo være noget specielt siden du kan udtale dig om andre...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. september 2001 - 20:06 #46
newbien:> Ehm .. ligner jeg en der er ligeglad med hvad DU synes om mit udseende ?? Håber jeg, for det er jeg :o)
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2001 - 20:06 #47
newbien>> Er du ikke lidt for dum at høre på???
Avatar billede blood Nybegynder
24. september 2001 - 20:12 #48
ALLE SAMMEN >> Jeg synker lige til newbien\'s nivo

newbien >> Du skal over slet ikke tale sårdan til andet.. Prøv bare at se din far ( http://www.demospasser.dk/demoDATA/1443.jpg ) FUCK hvor er han klam...

Så kiggede jeg vider på siden og fandt sq også et af din mor ( http://www.demospasser.dk/demoDATA/1444.jpg )

Når din mor og far ser sårdan ud, gad vide hvordan du så ser ud
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2001 - 20:21 #49
blood: ja du sank sq dybt :)

Nåmen anyway - jeg er temmelig ny på eksperten - men er kommet til at holde temmelig meget af stedet - og er derfor ked af at se det blive ødelagt af typer som newbien som jeg synes der er temmelig mange af.

Desuden er jeg temmelig irriteret over point inflationen herinde, det er lidt et problem at en ny bruger snart ikke kan få besvaret et spørgsmål for sine 300 point. Om et par måneder bliver det sådan at man skal oprette en profil et par måneder før man regner med at få problemer hvis det skal gå efter alle de 13-14 årige drenges hoveder.
Og okay jeg må da så staraks stå ved at jeg har et spørgsmål ude til 150 point men det er sq oss en lidt anden opgave end bare \"Et CS logo til min fucking seje klan\" :)

Min mening!

POPCORN\'et :)
Avatar billede blood Nybegynder
24. september 2001 - 20:23 #50
phunkypopcorn >> Jeg skal nok regne med at blive cracket her en af dagene *LOL*
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2001 - 20:48 #51
skal jeg ikk snart svines til også?????
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2001 - 20:52 #52
phunky>> Bare rolig... Det er kun tommyf og tdaugaard... De er de eneste, som er blevet skældt ud over icq... Du tror da vel ikke, at newbien er istand til selv at fremsætte \"kritik\"? :o)
Avatar billede mipe1 Nybegynder
25. september 2001 - 00:43 #53
Jeg må sige jeg er vældig glad for eksperten, men lidt irriteret kan jeg dog godt blive
når jeg gang på gang skal læse svar og kommentarer der går på, at folk snyder, at man ikke skal
oprette et spm. mere end engang(enig heri, men hvis det allerede står med rødt hvad mon det så
hjælper at smide det i hovedet på folk igen?) osv. osv. osv. der er mange andre eksempler på unødvendige svar
og kommentarer. Det betyder også at man indimellem skal igennem alt muligt crap før man kommer til
essensen af det man skal bruge. Spørgsmålet er hvad spammer eksperten mest, dobbelt oprettede spm.,
eller mængden af svar og kommentarer uden seriøsitet?

Og hvorfor er det at hvis der kommer et svar inden for ganske kort tid eller der er givet mange point for
et spm. at folk så skal anklages for snyderi? Og hva så hvis de snyder, nå nej så er du jo gået glip af point,
for det er jo det det hele handler om ikke? Troede engang at eksperten var et sted hvor man kunne
få hjælp og gode råd, fra folk som ikke har andre bagtanker end at hjælpe og man kunne få lov til at hjælpe
andre fordi man har lyst.

Og hva så hvis man ligger nr. 7 eller nr. 4573, hvad siger det? Intet absolut intet. Nå jo måske
at folk snyder, at de ikke har noget liv eller måske at de rent faktisk er glade for at hjælpe andre.

Jeg har altid ment at eksperten var et godt koncept dog med et stort minus, pointsystemet. Der vil altid
gå inflation i sådanne systemer, fatter ikke at folk ikke bare kan se stort på pointene. Respekt eller hvad det
nu er man vil opnå skaber man alligevel ikke igennem placering på ranglisten, men på de svar man giver.

Det gode er dog at man selv bestemmer hvilke spm. man svarer på, og jeg vil da gerne opfordre til at man
kun svarer eller kommenterer hvis man har noget der er relevant for det enkelte spm.

Selvom at der er nogen som ikke kan tage eksperten seriøs og vil prøve at snyde m.m., så behøver vi andre
jo ikke at svine eksperten til. Og så ved jeg ikke om det er flot at der er nogen der gider at holde niveauet
oppe, det gør man vel ikke ved at svine folk og ikke mindst spm. til.

Ikke engang dette diskusissonsindlæg kan folk tage seriøst, heller ikke dem som beskyldes for at
være politiwannabies og af andre forsvares som dem der holder niveauet oppe.

Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. september 2001 - 17:58 #54
newbien>> De brugere du omtaler laver ligesom en del andre, et kæmpe stykke arbejde, som vi sætter stor pris på. De har forstået at Ekspertens regler tjener et formål, og sitet er bedre for alle seriøse, hvis de bliver overholdt! Derfor er vi ikke enige, og vil også fremover glæde os over deres kommentarer og deltagelse i øvrigt.
Avatar billede blood Nybegynder
26. september 2001 - 18:00 #55
andreas_admin >> Velkommen til... Du må værer en ny bruger.... *LOL*

-Blood-
Avatar billede blood Nybegynder
26. september 2001 - 18:00 #56
Ej skal nok lade vær... Ved i har travlt.....
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
26. september 2001 - 18:03 #57
lol blood
Avatar billede mipe1 Nybegynder
26. september 2001 - 18:25 #58
andreas admin>>
Jeg kan kun være ganske enig med dig, men jeg syntes nu også at folk bør tænke sig om inden de sabler andre ned.
Hvis man skal irettesætte folk, bør det ske med en ordentlig tone og ingen grund til at et spm. skal spammes 5 gange med mere eller mindre enslydende kommentarer omkring snyd m.m.

Men med funktionen \"anmeld misbrug\" burde selvfølgelig være helt unødvendigt for os seriøse brugere at spamme spm. med anklager om snyd.

Kan vi ikke bare holde spm. lidt \"rene\" for latterlige kommentarer?
Avatar billede blood Nybegynder
26. september 2001 - 18:31 #59
mipe1 >> Jeg kan se at du ikke er særlig aktiv her på eksperten.

809 dage
Point tjent 891
Point brugt 765

Men for os som er MEGET aktiv her på siden, vi kan genkende snyd på 2 Km\'s afstand.
Jeg har været her på siden i lidt over et år nu, og jeg har set så meget snyd at bare jeg set spørgsmålet ved jeg at det er snyd.
Avatar billede mipe1 Nybegynder
26. september 2001 - 18:54 #60
blood>> Indrømmet jeg er ikke særlig aktiv, men bruger eksperten meget og henter meget ved at læse andres spm. og svar.
Når jeg har et problem opretter jeg et spm. og når jeg menere jeg kan bidrage med noget konstruktivt så kommenterer eller svarer jeg på et spm.(Nogle gange kommenterer jeg bare, for så bidrager jeg da ikke til slagsmålet om pointene)

Og jeg er fuldstændig enig at det er irriterende at folk snyder og at man tit let kan gennemskue det. Men så må man jo bare anmelde det, måske skrive en enkelt kommentar til folk om at man anser det her for snyd og man har anmeldt det. Fatter ikke at de \"seriøse\" vil synke ned på samme niveau som de mindre seriøse.

Fatter ikke hvad de får udaf at snyde, de seriøse brugere må da anvende eksperten fordi de har brug for hjælp eller gerne vil hjælpe andre, så kan det da være fløjtende ligegyldigt med pointene.

\"mipe1 >> Jeg kan se at du ikke er særlig aktiv her på eksperten.\"
En meget typisk kommentar fra dem som er MEGET aktive, hvorfor skal dette altid drages ind i diskussioner? Gør det mine argumenter dårligere? har jeg færre rettigheder en andre så? Kan man se udfra mine spm. og svar om jeg bruger eksperten meget? Er eksperten kun for en lille gruppe af \"superbrugere\". Kunne det ske at de MEGET aktive en gang imellem kunne tage fejl?
Avatar billede blood Nybegynder
26. september 2001 - 19:00 #61
mipe1 >>

Det var nu mest til denne kommentar
<SNIT>men lidt irriteret kan jeg dog godt blive når jeg gang på gang skal læse svar og kommentarer der går på, at folk snyder</SNIT> Der er jo for det meste en grund til at folk skriver snyd.

<SNIT>Hvis man skal irettesætte folk, bør det ske med en ordentlig tone og ingen grund til at et spm. skal spammes 5 gange med mere eller mindre enslydende kommentarer omkring snyd m.m.</SNIT> At der er 5 personer som skriver det på samme tid er der jo ikke så meget at gøre ved...

Avatar billede mipe1 Nybegynder
26. september 2001 - 19:19 #62
Enig i at flere kan komme til at skrive enslydende kommentarer samtidig og også med flere minutters mellemrum, hvis man har siddet med spm. åben uden at opdatere siden, hvilket for mig til at tænke på, at der også nogle gange er beskyldninger om at folk prøver at score lette point ved at svare det samme som andre.

Enig i at der er en grund til at folk skriver snyd, men hvorfor ikke bare som jeg tidligere skrev anmelde det og skrive en \"pæn\" kommentar og ikke starte en mudderkastning.

Avatar billede blood Nybegynder
26. september 2001 - 19:34 #63
mipe1 >> Hvis der var en tyv som stjæler din pung hvad ville du så gøre?

1) Få fat på den ved at bruge vold og trune ord.
2) Gå op til ham og sige \"Pleas må jeg ikke nok få min pung søde tyv?\".
Avatar billede mipe1 Nybegynder
26. september 2001 - 19:40 #64
Anmelde ham, fordi andre bryder loven behøver jeg jo ikke
Avatar billede mipe1 Nybegynder
26. september 2001 - 19:42 #65
Og det er jo netop det der er min pointe fordi nogle ikke kan opføre sig ordentlig på eksperten behøver alle jo ikke at opføre sig anarkistiske og synke til samme lave niveau.

Og jeg tror at nogle måske især nye hurtigt kunne blive skræmt væk over de stykker som leger politibetjente, for deres ord er åbenbart lov(Selvom jeg er enige med dem)
Avatar billede bjarte Nybegynder
28. september 2001 - 03:18 #66
>>newbien: kom igjen med en kommentar, så vi alle for se......  ;)
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. september 2001 - 18:52 #67
mipe1 >> Deres ord er ikke lov, men de kender reglerne og gøre andre (dovne personer der ikke gider læse dem) opmærksom på hvad der står i reglerne.
Avatar billede mipe1 Nybegynder
29. september 2001 - 12:39 #68
tommyf>> enig, men prøv at læs reglerne, ikke meget der står der
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. september 2001 - 12:45 #69
Derfor burde folk også bruge 5minutter på at læse den.
Der står f.eks at man ikke må have 2 brugere, at spørgsmål kun må oprettes én gang. Så hvis folk bare gad at læse den havde vi ikke alle disse problemer.