Avatar billede aske17 Nybegynder
24. september 2001 - 21:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

CD Brænder.....

jeg har et problem med min cd brænder, det er en Creative og den bruger programmet nero. Jeg kom til at lave en fejl, ved at trykke forkert, den er sat til \"image recorder\", dvs. hver gang jeg skal brænde vil den gemme en billedfil, og hvis man så brænder så kan cd rom\'en ikke læse cd\'en..... er der nogen, der kan hjælpe
Avatar billede bbs Nybegynder
24. september 2001 - 21:31 #1
Well, når du brænder som et billede, så plejer det tit at være et styresystem, og især på eksperten Linux.
Du skal putte cd\'en i cd-drevet, og genstarte.
Så vil den boote fra cd, og begynde at installere dataen.
Avatar billede double-g Juniormester
24. september 2001 - 21:41 #2

Hvis du taster ctrl+r, så får du valget mellem image recorder og din brænder.