Avatar billede haakonhoyland Nybegynder
29. september 2001 - 01:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Voting/Poll admin

Jeg trenger en \"admin\" system slik at jeg kan forrandre spørsmål/svar til min poll online. Jeg vil også ha muligheten til å lagre tidligere poller.. Jeg har et system jeg bruker fra før av, men en ganske dårlig \"admin\".

Please hjelp.. send en email til: haakon_hoyland@hotmail.com  hvis du kan hjelpe....

Avatar billede geek! Nybegynder
29. september 2001 - 01:23 #1
Jeg har et rigtigt godt poll system med en fed admin feature...

Hvis du vil ha?

Den er godt nok i PHP/MySQL...
Avatar billede mukanus Nybegynder
29. september 2001 - 02:36 #3
________________________________

Hey tjeck den her ud:
http://www.tkohnen.com/dl/index.php?id=0
den er overfed ! der er admin funktion hvor du bare uplaoder alt hvad der er i mappen derefter logger du in dog du kan ændre farver, kolloner, tekst, hvor mange antal stemmer osv.

nok en af de mest geniale scripts jeg har set rigtig rigtig længe !!!

du finder dem alle på siden:
http://www.tkohnen.com/index.php?cat=php&page=scripts

udover pollen findes der en fed gæstebog, ip finder og en masse mere.
kanon fedt siger jeg bare !!

// Mu Kanus

_______________________________________________
Avatar billede haakonhoyland Nybegynder
02. oktober 2001 - 12:57 #4
mukanus: jeg trenger det i ASP
geek!: jeg trenger det i ASP
keysersoze: Det var en dårligere \"admin\" en den jeg har nå....
Avatar billede keysersoze Guru
23. oktober 2001 - 12:53 #5
så afslut hvis ikke du kan finde noget
Avatar billede haakonhoyland Nybegynder
06. november 2001 - 22:54 #6
afslut