Avatar billede motte Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:16 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Strømforsyning...

Findes der en strømforsyning på 300watt til en computer uden blæser... altså så den ikke larmer!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:17 #1
Det tvivler jeg meget på. Den skal jo køles ned.
Avatar billede reptile Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:17 #2
Det tror jeg ikke... Blæseren har jo et formål, nemlig at køle strøforsyningen ned...
Avatar billede ctv! Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:18 #3
LOL? En strømforsyning uden blæser?

Du kan købe Silent PSU! De larmer ikke så meget!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:24 #4
Jeg laver da også lige et svar. :)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:38 #5
Avatar billede bbs Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:56 #6
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. oktober 2001 - 16:00 #7
Du har formuleret spm. lidt forkert:

Der skulle snarere stå:

Findes der en strømforsyning på 300watt uden blæser til en computer ... altså så den ikke larmer!
Avatar billede totterfc Nybegynder
03. oktober 2001 - 16:17 #8
Udover det jeg har et gammelt Privat Computer blad (fra 2000) hvor prisen på den Qtech silentsystems er 550kr. hmmm 50kr. mindre end nu?
Alt der er støjreducerende er så svine dyrt.
Mere konkurrence tak!
Avatar billede voiceman Nybegynder
03. oktober 2001 - 23:22 #9
Du kan købe støjsvage strømforsyninger helt op til 400watt. De er dyre, og jeg mener de hedder keramiske PSU\'er. De larmer ikke ret meget

Voiceman.
Avatar billede motte Nybegynder
04. oktober 2001 - 07:03 #10
Som retaxes skriver er det jeg mangler en strømforsyning uden blæser... så den larmer mindst muligt! Så vidt jeg kan se har alle ovennævnte PSU en blæser, som bare larmer meget lidt - ER DET MULIGT AT KØBE EN PSU UDEN BLÆSER?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
04. oktober 2001 - 09:33 #11
NEJ det er ikke.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
04. oktober 2001 - 09:36 #12
Så tror jeg næppe at så mange gad sidde en måned og kæmpe for at få kølet en PSU ned uden blæser.
Jeg har været langt omkring, der er MANGE der søger det samme som dig.
Hvorfor skal den være uden blæser?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
04. oktober 2001 - 09:39 #13
Avatar billede motte Nybegynder
04. oktober 2001 - 12:30 #14
Jeg giver apollo69 alle point, da han svarede først og har gjort mest ud af det... grunden til at jeg vil have en uden blæser er at den ikke må sige en lyd!

Jeg fandt iøvrigt en guide til hvordan man selv kan pille blæseren ud, men det kunne desværre godt give problemer da den ofte er med til at køle hele kabinettet ned.

Tak for hjælpen til alle! :o)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
04. oktober 2001 - 14:29 #15
Takker for point. :)