Avatar billede Exxtreme Praktikant
10. oktober 2001 - 23:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

TinyChat Administration

Hejsa Allesammen!

Jeg vil give 200 point til den der kan lave en admin-side til TinyChat, hvor man kan oprette og fjerne CoAdmin\'s og Admin\'s og de skal kunne registreres med de normale farver: CoAdmin (grøn), Admin (Blå) osv. Desuden ville det også være fedt hvis i kunne fortælle mig hvordan man får /ban funktionen til at virke...

Venlig hilsen

Exxtreme
Avatar billede 3brugere Nybegynder
10. oktober 2001 - 23:55 #1
Avatar billede omen Nybegynder
11. oktober 2001 - 02:33 #2
3brugere: drop nu dit pis!!
Avatar billede well_r Nybegynder
11. oktober 2001 - 08:16 #3
hehe.. hvis det ikke havde været tinychat.. kunne jeg sikkert godt hjælpe :(
kan ikke rigtigt finde ud af tinychat.. ikke liiiiiiiiige min stil.. desværre.. :/

men du kan jo prøve JWChat 1.0 som kan downloades på script.dk og script.web-zone.dk :)

Den er meget nemmere at skulle lave admin sektion til :D
Avatar billede ctv! Nybegynder
11. oktober 2001 - 08:22 #4
exxtreme....

Jeg kan kun hjælpe dig med din ban funktion!

Find denne linje:
$this->logmsg(\"admin.log\", $myuser->username.\" banned \".$chop($userfile[5]));

Erstat den med denne her linje:
prøv
$this->logmsg(\"admin.log\", $myuser->username.\" banned \".chop($userfile[5]));

Så virker din ban funktion!

CTV!
Avatar billede Exxtreme Praktikant
11. oktober 2001 - 16:28 #5
Mange tak til ctv.... jeg kan desværre ikke give dig 200 point for det svar, for jeg har brug for at vide det med admin...

kan man ikke bare redigere i register.php og få den til at tage status og name+font color med når man registrerer....???
Avatar billede ctv! Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:54 #6
Så kan du vel give mig 75 eller 100 point?
Avatar billede fc132 Nybegynder
15. oktober 2001 - 16:39 #7
exxtreme... tinychat har også et problem med opret bruger.. man kan oprettet den samme bruger så mange gange men vil... måske skulle de få det lavet inde..
Avatar billede fc132 Nybegynder
15. oktober 2001 - 16:48 #8
ik for noget.. men jeg prøve lige tinychat og lave så man kunne banned men det kan man ikke.. man kan da logge på igen!!!

den banned ip\'en stå der og stå også i mysql\'en men man kan da logge på som altid!
Avatar billede Exxtreme Praktikant
17. juni 2002 - 23:17 #9
lukket