Avatar billede shape Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:06 Der er 12 kommentarer og
4 løsninger

Fis/Ros af ...

www.starvision.dk :)
Avatar billede filen Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:21 #1
Hmmmmm et 10 tal ud af 13.
Ris> Lidt lysere farver ville være dejligt.
Ros> Flot, og nem at finde rundt i.
Sjov flue, men ikke for lang tid.
Filen\\/\\/
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:27 #2
WOW jeg er meget imponeret!!

Din side får klart 11@13 i karakter!!

Rigtig flot arbejde. Jeg kan godt lide siden/designet fordi at det er anderledes på flere måder!

Det er også rigtig sjovt med den der lille flue der komemr ind over slærmen i starten.

Også rigtig flotte farver synes jeg. Men måske skulel du overveje at ændre dem lidt, da Hvid, Brun og Rød måske ikke svinger vildt godt sammen...

Meget god og nem menu.

Siden for som sagt 11@13

Godt arbejde - Bliv ved i den retning!

.::Michael::.
Avatar billede cob Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:46 #3
Sådan set udemærket - jeg kan bare ikke se hva i alverden den der ikke specielt kønne Flash laver på forside... den er altså ikke for heldig og der burde du nok finde på noget bedre.
Øvrigt: Der er ligesom gået ligt rigeligt gradient i den...
8@13
Avatar billede resten Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:55 #4
Flot flot side men!! det eneste der mangler er at man kan føre siden til sine fortrukne :-( for en så god/kanon side skal man da ha liggene nå man sidder og roder med html til sine Hp men et flot 10 tal :-)

resten/
Avatar billede shape Nybegynder
13. oktober 2001 - 11:10 #5
cop >> hvis du læser på flashen kan du se hvorfor den er der, og at den ikke er køn kan jeg ikke rigtigt bruge til noget, konstruktivt kritik som fra de andre foretrækkes :)

Jeg vender tilbage til indslaget senere.
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2001 - 11:44 #6
7@13 forid jeg hader gradient.

Hvad skal jeg bruge \"søg i jubii\" til?

Og glem den \"føj til foretrukne\" som resten foreslår. Folk bruger den alligevel aldrig.

Generelt har du valgt nogle alt for dystre farver, der heller ikke harmonerer med hinanden.

Men indholdet er der ikke noget i vejen med!

Fluen på forsiden bør du droppe, den har ingen relevans og er hverken sjov første, anden eller tredje gang man ser den.
Avatar billede filen Nybegynder
13. oktober 2001 - 12:04 #7
El barto> Er du morgensur ???  ;o)
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2001 - 12:09 #8
nej, min positive kritik er: Men indholdet er der ikke noget i vejen med
Avatar billede shape Nybegynder
13. oktober 2001 - 12:38 #9
el_barto > tip: man starter altid med det positive.
Det ser da også ud til at \'resten\' ville have ført den til foretrukne hvis man kunne.
Farverne er jo en smagssag hvis jeg ændrer dem ville en anden have foretrukket noget andet osv, men alligevel farverne vil blive ændret igen på et tidspunkt.
Er det bedre hvis jeg laver fluen om til en myg? :))

Avatar billede resten Nybegynder
13. oktober 2001 - 13:25 #10
lad fluen være den er fin nok, og søg med jubi den er skam også fin nok men måske skal du lave et link hvor alle søge maskiner er til rådighed det fylder lidt mindre og gør det lidt mere overskuligt ang dine søgemaskiner.
:-)

resten/
Avatar billede shape Nybegynder
13. oktober 2001 - 13:34 #11
Nej jeg kan godt lide at alle søgemaskinerne er adskilt, det er bedst at have dem adskilt til forskellige typer søgninger.
Og ja jubii bliver der ;)
Avatar billede resten Nybegynder
13. oktober 2001 - 13:43 #12
Takker :)

resten/
Avatar billede shape Nybegynder
13. oktober 2001 - 14:16 #13
Skulle nogen være interesseret selv om der ikke er flere point at hente, så har jeg ændret lidt på farverne...
Avatar billede resten Nybegynder
13. oktober 2001 - 15:09 #14
ja det er blevet pænere men jeg kunne nu bedst lide den flue der var der før eller også skal den bare flyve lidt langsomre.
Avatar billede filen Nybegynder
13. oktober 2001 - 17:42 #15
Hmmmm nej ikke grå, men ellers flot.. Hvad farve det så skal være ved jeg ikke, men det klarer du sikkert selv...
Avatar billede filen Nybegynder
13. oktober 2001 - 17:42 #16
Takker for points.
Filen\\/\\/