Avatar billede lille_fix Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:17 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Scripts til ALT

Ja, så blev jeg altså nysgerrig .... igen :)
Svar på følgende:

1) Henter i scripts på nettet til brug på jeres sites eller laver i dem selv?
1a) Hvor tit henter i scripts på nettet?

2) Hvilke typer scripts hentes der?

3) Hvad er i jeres øjne det bedste sted at finde scripts?

Håber i \"leger\" med ....
Point er få og bliver delt imellem ALLE svar ... (Af relevans)
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:37 #1
1) Jeg laver nok mest mine egne scripts. men henter også mange for at lære mere.
2) javascript, php.
3) Det kommer helt an på hvem du er. Allerførste gang du vil prøve at installere et script skal du nok helst hente et simpelt et fra fx www.script.dk. det kan du få til at virker. Siden kan du så henter størrescripts fr fx www.bratta.com eller www.dynamicdrive.com. Nogen af de stærkeste scripts finder man hos een person der har brugt det sidste årstid eller to på at pudse det af, og ofte kun tilbyder det ene script (eg: Gnuffegod varekurven fra nytid.dk)

mvh JakobA
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. oktober 2001 - 20:34 #2
1) Henter og laver selv
1a) i perioder ofte, i øjeblikket sjældent

2) Alle mulige slags, det afhænger af hvad jeg laver

3)du kan se min linksamling på http://www.bufferzone.dk/linkzone/linkzone.htm, den jeg bruger mest i øjeblikket er http://www.js-examples.com/

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede lille_fix Nybegynder
19. oktober 2001 - 18:39 #3
er der ikke flere ????