Avatar billede lille_fix Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Free freelancer(e) søges

Ja, det er nu du skal trille ned af stolen af grin.
Det er en lynhurig opgave for den der har forstand på det han/hun laver.

Det der skal laves kommer alle til gode i alle genre af programmering. ja, selv dem der laver det vil få gavn af det senere hen. Derfor er der ikke noget i at lave det... økonomisk.

Skriv hvis du vil vide mere og hvis du mener du godt vil lave et lille projekt af ren og skæ goodwill :)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:11 #1
jeg vil da gerne vide mere, hvad det drejer sig om.....
Avatar billede lille_fix Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:13 #2
Det er et lille projekt der skal vokse af sig selv.

Der skal være mulighed for at lægge noget ind på sitet til brug for alle.
\'når jeg har den person der vil lave det kommer ALLE oplysninger frem ....
Men hovedelementet er scripts.
Avatar billede lille_fix Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:59 #3
Øv .... skuffende få henvendelser :( ....
pokkers
Avatar billede jabp Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:25 #4
Hejsa. Jeg vil da gerne vide lidt mere, hvilket programmerinssprog ??

Send en mail til webfun@webfun.dk
Avatar billede lille_fix Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:40 #5
-->jabp
Mail Sendt ....
Avatar billede lille_fix Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:50 #6
Har netop erfaret at omtalte idé er et overflow på webbet ....
Derfor lukkes.
Avatar billede Kengun Praktikant
15. oktober 2001 - 22:05 #7
PØH!!!