Avatar billede xzxzx Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:58 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

koep / dumdum >> 10point (?) (er det forkert?)

http://www.eksperten.dk/spm/115825 (og ja jeg kan jo først give dig/jer dem når jeg for dem! Nassefår......!
Avatar billede dumdum Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:02 #1
Hvad mener du???

Hvad er der galt?

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede xzxzx Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:04 #2
Derfor:

Kommentar fra koep
14/10 2001 22:44:06    xzxzx > HALLO... det sagde du da intet om.

Så skulle du have skrevet det da du oprettede spørgsmålet

  Kommentar fra koep
14/10 2001 22:45:01    Enten bliver du anmeldt eller også bliver de 10 point delt ud til enten os begge eller bare en af os

  Kommentar fra koep
14/10 2001 22:45:48    Du må lære at specificere dit spørgsmål korrekt. Har du misset noget og folk er begyndt at svare... ja så er det bare syndt.

Sådan er det

  Kommentar fra xzxzx
15/10 2001 21:01:40    Så så, så røg der endnu 10point ned i posen (?).
http://www.eksperten.dk/spm/121277
Avatar billede lille_fix Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:06 #3
-->xzxzx
Jeg kan godt forstå deres reaktion når man ser på hvornår du lukker spm.
Hvis du havde ventet med at lukke spm til tråden løb død var det en anden ting ... men den måde der blev lukket på der er ikke helt god :(
Avatar billede dumdum Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:12 #4
Du bestemmer selv hvordan du vil fordele pointsene

\"Jeg kan godt forstå deres reaktion når man ser....\"

Jeg har da ikke reageret, har jeg???

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede koep Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:30 #5
Hvad kan jeg sige ! Havde du skrevet i starten 5 point pr. brugbart link. Så havde det været fint men det andet er snyd.

Jeg er ligeglad med pointsne. Hvis du havde skrevet 1 point pr brugbart link havde jeg stadig svaret på spørgsmålet. Jeg kan godt lide at hjælpe.

Meeen tager folk røven på mig så bliver jeg sur
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:34 #6
xzxzx, du er forkert på den. Du snakkede intet om at der kun var 5 pr. pr. link til at starte med, så 10 point at dele mellem dumdum og koep!
Avatar billede hotpop Novice
15. oktober 2001 - 23:22 #7
enig! 10 point til deling mellem dumdum og koep!
Avatar billede koep Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:31 #8
Hvorfor bruger du dine points på andre ting når du skylder væk?