Avatar billede lille_fix Nybegynder
16. oktober 2001 - 22:29 Der er 10 kommentarer

Der er visse fænomener der overgår selv eksperternes forstand.....

Det henligger stadig i videnskabeligt tusmørke, hvorfor en kvinde.....

Stoler blindt på alt hvad hendes egen mor siger, men mener at din mor er et gammelt fjols.

Kan spille badminton i en time med en veninde, uden at tælle point.

Har et blødende hjerte for små uskyldige dyr som kaniner, men er rædselsslagne for mus.

Samler på sko istedet for ting der virkelig er værd at gemme på. Som tomme whiskeyflasker for eksembel.

Fortæller alle og enhver at hun skal ind og se Chippendales sammen med tøserne, men får et føl og synes du er et svin, hvis hun opdager at du har været på stripbar.

Plukker øjenbryn for derefter at tegne dem op igen.

Læser bogen \"kvinder kan det hele\", men beder dig skifte sikringen og åbne glasset med syltede agurker.

Klæder sig sexet på til sin aerobics-time og derefter brokker sig over at mændende står og glor.

Siger \"der er ikke noget i vejen\" Når der tydeligvis er det.

Vender øjnende mod himlen når du spiller luftguitar a la Hendrix med lydstyrken skruet helt op, men gør alt for at lære at danse som Janet Jackson.

Fortæller intime detaljer om jeres samliv til veninderne og derefter beklager sig over at du \"ikke vil fortælle hvad du føler\".

Har et indre ur der går forkert så \"fem minutter, skat\" i praksis svarer til 26 minutter.

Altid er i stand til at finde mere støv, uanset hvor grundigt du har gjort rent.

Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. oktober 2001 - 22:37 #1
hehe, og så kan hun lave mælk uden at spise græs.......
få en mand til at komme, uden at kalde......
holde vand, selv om hun har et hul i bunden :-)
Avatar billede hotpop Novice
16. oktober 2001 - 22:42 #2
*lol*
Avatar billede bornholmerne Nybegynder
16. oktober 2001 - 22:42 #3
ztyxx
Hmmm.... Jeg tror at der er tale om kvindelig dobbeltmorale her :) ...

LåååååååL
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
16. oktober 2001 - 22:53 #4
LOOOOOL..........

copy - paste.....sendt til 30 modtagere
Avatar billede dumdum Nybegynder
16. oktober 2001 - 22:57 #5
Den er bedst den med badminton...

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. oktober 2001 - 22:57 #6
/hep eric-pedersen
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. oktober 2001 - 23:03 #7
OT: dumdum, fotx.net kører igen :-)
Avatar billede hotpop Novice
16. oktober 2001 - 23:05 #8
tdaugaard> juhuu :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. oktober 2001 - 23:09 #9
PHP fejl på serveren ... *hvilket IKKE er min skyld* *griner* men den er fixet nu :o)
Avatar billede dumdum Nybegynder
17. oktober 2001 - 10:22 #10
Thomas>> Fedt...!

Nu har jeg linket til den side ustandseligt siden jeg dumpede forbi her - så mangler det da bare at siden os virker... ;-)

(jeg linker lige igen...) www.fotx.net/dumdum