Avatar billede shape Nybegynder
20. oktober 2001 - 19:34 Der er 5 kommentarer og
6 løsninger

Popup

Hvad syntes i om popup vinduer når i besøger en side?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
20. oktober 2001 - 19:35 #1
føj

15 p tak *g*
Avatar billede -sofus- Nybegynder
20. oktober 2001 - 19:36 #2
De er belastede,, men tænkt på at man gode sider er stadig gratis fordi der er popup vinduer som betaler for sitet
Avatar billede xzxzx2 Nybegynder
20. oktober 2001 - 19:36 #3
Hader det!

Okay, at viduer åbner som en PopUp-Bob, men ikke ved body onload() (lige så snart man kommer ind).

Mvh - Casper S  ~ www.enter-s.dk
Avatar billede podata Nybegynder
20. oktober 2001 - 19:40 #4
>:(  *GRRRRR*
Ligesom links der konsekvent åbner i nye vinduer.
Vil godt SELV vælge hvor mange vinduer jeg vil há åbne.
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2001 - 19:54 #5
hader dem, hader dem, hader dem!! Synes det er ekstremt irriterende hele tiden at skulle sidde og lukke vinduer konstant! Til sidst kommer jeg tit til at lukke for selve siden og dropper det.
Avatar billede shape Nybegynder
20. oktober 2001 - 19:59 #6
enig :)
Avatar billede hotpop Novice
20. oktober 2001 - 21:34 #7
HADER dem som pesten. Kommer jeg til en side hvor der er popups - er de bannet. Kommer der IKKE mere!
Avatar billede g-and Nybegynder
21. oktober 2001 - 00:50 #8
HADER DEM....download... www.popupkiller.com ....... er et skide godt produkt til dem som hader popup!!!
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2001 - 00:53 #9
men hindre det så ikke også brugbare popups i at komme op!? altså nogen gange benytter sider sig jo af pop ups udenh at det er reklamer
Avatar billede g-and Nybegynder
21. oktober 2001 - 00:55 #10
lecter :  Jo.....det kan den godt gøre......desværre, men ellers er det rimlig godt
Avatar billede shape Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:06 #11
Popups der bliver åbnet af brugeren selv med det formål at gøre et eller andet nemmere er efter min mening fedt.

Resten får en hurtig Alt+F4 >:\\

www.starvision.dk