Avatar billede condor Nybegynder
22. oktober 2001 - 10:10 Der er 7 kommentarer

Kan man ikke slå den funktion fra et sted??

sidder her med internet explorer 6.0 og er hammer træt af, at når man komme ind på diverese sider ja så flopper browser vinduet helt op i stor format så det fylder hele skærmen.

kan man ikke slå det fra eller sætte en eller anden form for spær, på så man kun har den lille browser størelse man ønsker at have
Avatar billede onk Nybegynder
22. oktober 2001 - 10:12 #1
Hvis du trækker vinduet mindre, og lukker det, så er det den nye størrelse næste gang.
Avatar billede onk Nybegynder
22. oktober 2001 - 10:12 #2
altså pup up vinduet
Avatar billede condor Nybegynder
22. oktober 2001 - 10:13 #3
jeps, men kun indtil der igen kommer en side frem med denne form for programering, så flopper den til stort igen - det er specielt mange amerikanske sider der har det og det er skide belastende
Avatar billede hobbez Nybegynder
22. oktober 2001 - 10:17 #4
Jeg sidder ikke lige med en MSIE 6.0 maskine her, men prøv dette:

Når du får et af de store billeder, så prøv at lave størrelsen om til noget du kan lide.

Prøv så at HOLDE SHIFT NEDE mens du lukker vinduet ved klik på X.

Se om det hjælper (man kan tvinge Windows til at gemme indstillinger med det lille trick - måske virker det også med MSIE 6.0).

/Rob
Avatar billede condor Nybegynder
22. oktober 2001 - 10:18 #5
oki jeg prøver lige dette :o)
Avatar billede starleicht Nybegynder
22. oktober 2001 - 10:20 #6
Det er vel javascript, der i nogle tilfælde maximerer browser-vinduet, og så kan du kun slå det fra ved at deaktivere javascript i din browser. (Og derved miste en masse andre faciliteter)
Avatar billede jakoba Nybegynder
06. november 2001 - 01:05 #7
Du kan evt skifte til Opera. Den tillader ikke popops eller andet at brede sig udover det vinduesareal du gav den da du åbnede browseren.
Men den koster penge og er desværre stadig knapt så god til javascript som IE og NS.

mvh JakobA