Avatar billede reptile Nybegynder
23. oktober 2001 - 13:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

2 E-mails over Jmail

Jeg skal sende til 2 Mail adresser ved hjælp af Jmail, på en gang. Hvordan gøres dette? de 2 mail adresser har ikke samme mail server!
Avatar billede krogstrup Nybegynder
23. oktober 2001 - 13:49 #1
Det er vel ligemeget om de 2 email adresser ligger på 2 forskellige mailservere !

Når JMail sender dine 2 mails til den mailserver der skal vidersende dine mails, sørger den jo for at sende videre til de respektive servere.

JMail.AddRecipient \"info@mailserver1.dk\"
JMail.AddRecipient \"info@mailserver2.dk\"
Avatar billede reptile Nybegynder
23. oktober 2001 - 13:57 #2
Jeg bruger ikke nogen mailserver til at sende mailen vidre, så det vil ikke virker!
Avatar billede reptile Nybegynder
23. oktober 2001 - 14:04 #3
kan man have flere JMail.ServerAddress? ekstra spørgsmål!
Avatar billede reptile Nybegynder
23. oktober 2001 - 14:36 #4
nå jeg tror jeg selv vil have de piont!