Avatar billede dk_boy Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:41 Der er 21 kommentarer

TOTAL HJEMMESIDE HJÆLP!!!!!!!!!

Hejsa allesammen!!

Jeg sidder her og mangler en hjemmeside!!

Siden skal handle om tennis og der skal også være et sejt logo med!!
Jeg godtager ikke en side der er på subnet nivau...Det skal være en flot og sej side med lidt flash måske!!!
Udover de 100 point jeg giver er der en ekstra lille \"godbod\"...Jeg giver 300 kr til en der kan lave den flotteste side efter min mening!!!

Skriv Lige

DK_BOY
Avatar billede keysersoze Guru
23. oktober 2001 - 18:44 #1
en HEL hjemmeside med design og programmering for 300 kr?

hvem kan dog sige nej til det... :o/
Avatar billede realone Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:52 #2
Casper - Remember me!? Vil du have mig til at prøve igen?
Det skal vel se ud som sådan en seriøøs side denne gang?
</RealOne>
Avatar billede wwwop Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:54 #3
måske vil jeg prøve men hvilke farver og det der logo hvordan skal det være
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:58 #4
skal det være Layout ??..Altså opsætning design og grafik... Ikke indhold ?
Avatar billede dk_boy Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:01 #5
hejsa begge!!

Realone: Jeg syntes du gjorde det pisse godt sidste gang men vil gerne prøve en anden!!..Hvis han er dårligere end dig kontakter jeg dig!!!
Du er den bedste jeg kender til at lave hjemmesider så jeg håber du forstår!!!

Til jer andre:
Logoet skal være med to tennisspillere i baggrunden..maybe agassi eller sampras...Så skal der stå med sej skrift: Cool tennis
Baggrunden må gerne blive lavet sådan at der er en slags tennisstrænge eller en tennisbane i baggrunden!!!Men i kan jo lige prøve jer frem med farverne så ser vi hvad der er pænænst!!

mit icq:

kontakt mig lige!!
Avatar billede dk_boy Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:02 #6
Det skal være sådan at jeg bagefter selv kan skrive teksten...men ellers skal alt andet være lavet...Osse gæstebog osv!
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
24. oktober 2001 - 09:17 #7
Kan jeg lave det hele i flash. Altså har du flash så du selv kan skrive teksten bagefter?

-Jonas
Avatar billede dk_boy Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:14 #8
hej jonas..jeg har ikke flash
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:27 #9
Ok så laver jeg det ikke!
Avatar billede webwizard Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:01 #10
Hvad mener di med det freefreelancer? At du ikke vil lave nogen side alligevel?
Avatar billede webwizard Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:03 #11
PRØVER!
Avatar billede bosse88 Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:35 #12
kan nem lave en sådan side, men hvem er de to tennis spillere du nævner??? Må jeg ikke få en adresse med nogle billeder af dem???
Avatar billede erax Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:40 #13
300 kroner? Du kan slippe 3000,- og så laver jeg MÅSKE en side til dig når jeg har modtaget alt det billede + txt materiale jeg skal bruge til den!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
24. oktober 2001 - 18:44 #14
erax>> jeg ville synes det var en god idé om du angav nogle refs... 3000 kr. for \"måske\" at lave en hjemmeside (dog laver du ikke grafik og skriver heller ikke tekst dvs. det er kun layout du kan finde ud af ????) så derfor må du jo have noget af en uddannelse/erfaring indefor design.
Avatar billede keysersoze Guru
05. november 2001 - 10:52 #15
luk...
Avatar billede erax Nybegynder
05. november 2001 - 17:21 #16
Jeg laver alt. Design+kode+implementering.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
07. november 2001 - 08:32 #17
erax>> må man se noget du har lavet???
Avatar billede erax Nybegynder
07. november 2001 - 15:20 #18
Avatar billede tos Praktikant
10. november 2001 - 03:47 #19
Er i da vandvittige.... 300 kr eller 3000 kr!!! For 3000 kan du få 3 timers analyse kammerat!
Prøv lige at ringe rundt til nogle bureau\'er og check prisen.... Vi har lige fået 300.000 kr for en side.... 300 kr!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. november 2001 - 03:52 #20
tos, det er jo ikke ligefrem i Ekspertens ånd at lægge den slags indlæg - som jeg ser det er der flere der ikke har noget imod at forsøge, betalingen til trods...

Vil du ikke løse opgaven for den stillede belønning... well... så burde du bare ignorere...
Avatar billede erax Nybegynder
10. november 2001 - 13:14 #21
Det er jo også bare lige et vink med en vognstang alá \"Wake up and smell the cofee\" !!!