Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. november 2001 - 14:58 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Vedr. Sletning af spørgsmål

Jeg er lige kommet hjem efter lidt away tid fra min computer (tro det eller ej *g*) og så lige at spørgsmålet http://www.eksperten.dk/spm/129091 [ 96mb ram sælges uden mindstepris :) ] var oprettet af \"klas\" i Fri Debat .. men det er åbenbart slettet.

Det er SÅ irriterende at man ikke kan se hvad spørgsmålet var og evt. regne ud hvorfor det blev slettet, så mit forslag er at der i fremtiden når der slettes spørgsmål, istedet for at slette dem makeres de som \"inaktive\" (så man ikke kan kommentere/svare) men at samtlige indlæg slettes og at admin skriver en kommentar til det, I spørgsmålet.

Hvad synes i ?
Avatar billede otis Nybegynder
03. november 2001 - 15:00 #1
ligeledes hvis man har tilføjet til foretrukne, og så er det væk :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. november 2001 - 15:01 #2
Nemlig .. hvis ikke man følger helt med aner man jo ikke hvad der gik galt ..
Avatar billede tweeky Nybegynder
03. november 2001 - 15:02 #3
Jeg synes også det lyder som en god ide

/Tweeky

www.ducky-style.subnet.dk
Avatar billede limemedia Nybegynder
03. november 2001 - 15:02 #4
ja, som man kan forstå det, må vi ikke forære ting væk... *lol* hvad med viden ? er det ikke en vare ? hmm, lad os charge penge for at svare :))
Avatar billede klas Juniormester
03. november 2001 - 15:07 #5
Jeg ville selv gå ind og se om der var nogle interesserede . .men så var det slettet :(

Mente nu ellers ikke at det var så slemt . . jeg har lige købt ekstra ram til min puter, og ville ikke smide de andre ud, for selvom de ikke er meget værd, sidder der jo nok en derude som vil smide 10 kr. for dem . .og hvis han kan bruge dem, så lad ham da det :)

smed dem på en auktion på qxl uden mindstepris, da jeg mente at det var den nemmeste måde at ordne det på - bruger i forvejen qxl hver dag da jeg hjælper nogle der sælger en masse på siden. så det virkede mest logist for mig...

Sorry hvis jeg har fornærmet eksperten og dens brugere.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. november 2001 - 15:07 #6
ljweb .. jeg forstår ikke hvad du mener ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. november 2001 - 15:09 #7
Damn ..  jeg husker ikke noget om at have accepteret klas\' svar *spooky*

klas, blev dit spm. bare slettet sårn uden nogen kommentar fra admin ??
Jeg har sku da før spurgt om det var OK at sætte noget til salg her (en MP3 afsp.) og det sagde folk da god for ... ??
Avatar billede klas Juniormester
03. november 2001 - 15:11 #8
jeg nåede ikke at se om det var en kommentar.
Avatar billede klas Juniormester
03. november 2001 - 15:12 #9
det = der :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. november 2001 - 15:13 #10
Har lige skrevet til admins og bedt dem komme med en kommentar her .. jeg synes det er noget så frækt bare at slette det uden grund, eller uden at angive en.
Avatar billede klas Juniormester
03. november 2001 - 15:22 #11
der har vel været en god grund :)  men jeg har lige læst eksperten\'s regler igennem uden at finde en ..
Avatar billede limemedia Nybegynder
03. november 2001 - 16:23 #12
tdaug >> det jeg mener er at hvis de sletter uden grund kan vi kun dømme på titlen der snakker om at forære væk - konklusionen må være, det må vi ikke. Men hvad og hvormeget må vi ikke forære væk ? ram eller andet... Noget af værdi, herunder serviceydelser ?