Avatar billede BlåAbe Juniormester
29. januar 2024 - 14:13 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken form for fremtidige opgraderinger har jeg?

Hej! jeg sidder med en PC som jeg købte på DBA, samt jeg har ikke den største viden indenfor hvilken dele der kan med hindanden osv! så jeg ville bare høre hvilken form for opgraderinger jeg kan lave på pc'en

Mine specs er følgende:
RTX 3070
AMD Ryzen 5 5600X
AORUS B5550M ELITE
Cpu Køler: ARTIC Freezer 34 DUO
Strøm forsyning er: CORSAIR TX650M
DDR4 2x16GB 3200MHZ

Ved godt at det er udmærket gode dele især til største delen af spil. spørger bare af ren nysgerrighed da jeg prøver at forstå computere bedere. samt så jeg ved hvad man skal spare op til

tak på forhånd!
Avatar billede ebea Ekspert
29. januar 2024 - 15:57 #1
2 ting til dit spørgsmål.

1. Det er ikke den rigtige kategori, du har placeret spørgsmålet i. Denne kategori, er til forslag til ændringer på selve Eksperten.dk.

2. Du har stillet det samme spørgsmål, tidligere (i samme kategori), hvor du fik svar.

Så hvad afviger i spørgsmålet her, i forhold til det du fik svar og løsning på?
Avatar billede BlåAbe Juniormester
29. januar 2024 - 18:35 #2
Vidste ikke det var den forkerte kategori, hvilken kategori skal jeg sætte det ind under så?

Mit andet spørgsmål angik om delene kunne være inde i en ny case jeg søgte hjælp til hvad man skal tænke på når man køber en ny case
Avatar billede 220661 Ekspert
29. januar 2024 - 19:06 #3
#2 Hardware- PC kategori.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. januar 2024 - 19:07 #4
Nogle overvåger forskellige kategorier og får en besked om et spørgsmål er stillet, og så får du hurtigere hjælpere på banen.