Avatar billede target Nybegynder
07. november 2001 - 12:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man Backslash?

Jeg har lige installeret en Novell NetWare 5.1 og sidder og skal lave login scripts til nogle brugere. Jeg kan ikke lave en backslash (\\). Dette er i GUI, men hvis jeg afslutter GUI\'en, så kan jeg sagtens lave backslasher......
Nogen der kan fortælle mig hvorfor?

Ps. Det er første gang jeg bruger Novell, så det er nok bare en åndsvag fejl fra min side. :)
Avatar billede wispy Nybegynder
07. november 2001 - 12:31 #1
Har du prøvet at bruge shift i stedet for Alt Gr??
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
07. november 2001 - 13:26 #2
har du prøvet de 3 taster der sidder til venstre for H shift knappen?
Avatar billede little_john Nybegynder
07. november 2001 - 13:27 #3
Prøv at holde Alt tasten nede og taste 92 og slippe det hele igen...

Det kunne hænge sammen med at dit tastatur ikke er rigtigt indstillet under din GUI
Avatar billede target Nybegynder
07. november 2001 - 15:10 #4
wispy <- Hvis jeg bruger Shift istedet for, så skriver den \">\".

karstenlaursen <- Der er ikke nogen af de taster der laver en backslash

little_john <- Jeg kan ikke bruge ASCII koder GUI. Du har nok ret i at tasteturet ikke er sat rigtigt op, men hvordan gør jeg det?
Avatar billede michael3480dk Nybegynder
10. november 2001 - 10:25 #5
En MEGET bedre løsning.:
Kør ConsoleOne fra en arbejdsstation i stedet for at gøre det på serveren.

sys:\\public\\mgmt\\ConsoleOne\\1.2\\bin\\ConsoleOne.exe

Netværksadministration fra serverens konsol, er kun noget Novell har lavet for at imødegå de tests i blade, hvor Novell Netware fik et minus i karakterbogen for ikke at kunne det.
Det er ikke noget man bruger i hverdagen, der bruger man en arbejdsstation.
Avatar billede target Nybegynder
07. maj 2002 - 14:11 #6
ygst