Avatar billede nms Nybegynder
07. november 2001 - 12:38 Der er 12 kommentarer og
5 løsninger

Hvad synes i ?!

Hej Allesammen!

Jeg er igang med en webdesign side ved navn \"Electric-Art\"
URL: http://www.friserverplads.dk/electricart/index.html

Hvad synes i?
Er priserne ok?
Er designet flot nok?
Begrund jeres svar...!

-NMS
Avatar billede Xelot Nybegynder
07. november 2001 - 12:40 #1
Ser fedt ud!
Avatar billede mrg Nybegynder
07. november 2001 - 12:42 #2
Ja, det ser sgu pænt ud - og dine priser er MEGET rimelige ... jeg gad ikke designe en hjemmeside for 1000 kroner, men det er jo din beslutning...
Avatar billede mrg Nybegynder
07. november 2001 - 12:44 #3
Men lad iøvrigt være med at skrive tekst på samme måde som dine links (bold) - lidt irriterende at ikke alt tyder på links.
Avatar billede nms Nybegynder
07. november 2001 - 12:45 #4
>mrg!

Det der står med \"bold\" er noget folk SKAL se før de læser resten, altså det er vigtigt at læse før de tager den beslutning at købe noget...
Avatar billede mrg Nybegynder
07. november 2001 - 12:47 #5
Fint - men så giv links en understregning ... ! Eller en anden farve...
Avatar billede tsocm Nybegynder
07. november 2001 - 12:53 #6
Fed side, men personligt synes jeg det er lid små ireterende at \"bjælken\" hopper op og ned, Det skab forviring synes jeg.

en anden ting er, Hvis man vælger at hente en model i 3D, lukker siden ned samtidigt med at downloadingen går i gang. Væl at den skal åbnes i ny side i stedet.

Små ting:
Husk at skriv om priserne er med eller uden moms.

Ellers pæn og overskulig side, og farverne er pæne.
Avatar billede nms Nybegynder
07. november 2001 - 12:56 #7
tsocm!
Tak for dine fejl meldelser retter det med det sammen!
Avatar billede kimovergaard Nybegynder
07. november 2001 - 12:58 #8
Hvorfor er forsiden så kedelig....Den burdee vel starte på en af de andre sider med oplysninger ...

Ellers en meget flot hjemmeside, dog er der jo ikke ret meget på den endnu.

Avatar billede milo Nybegynder
07. november 2001 - 12:59 #9
ok design.

En ting jeg bed mærke i, er det sproglige indhold. I skal lige have en til at læse det igennem. Eksempel: \"Selvfølgelig er det hele til en billig pris, og sikkerheden er i top. Så hverken designeren eller kunden bliver snydt.\"

Det punktom efter \"top\" synes jeg er ret malplaceret, og der er mange lignende steder.

Det er også irriterende at I har lavet så mange sætninger/ord med fed, i jeres brødtekst, så man ikke ken skelne mellem links og fremhævninger. Lav evt. fremhævninger med kursiv og links med fed.
Avatar billede nms Nybegynder
07. november 2001 - 12:59 #10
Nej har lavet det hele på en dag :)
Jeg laver også forsiden med en flash intro, så det bliver flottere at se på!
Avatar billede milo Nybegynder
07. november 2001 - 13:02 #11
Og de der \"ting\" synes jeg I skal omtale på en anden måde, såsom 3d elementer eller noget i den stil...ting virker for useriøst.
Avatar billede milo Nybegynder
07. november 2001 - 13:04 #12
<!-- Hvis du læser denne fil er det fordi du prøver at stjæle fra min side, Så FUCK DIG, og fuck ud af mine filer!!!! -->

Og fjern lige det der i din kildekode ik?
Avatar billede milo Nybegynder
07. november 2001 - 13:06 #13
lav også tekstfelterne smallere, du overskrider klart den regel om max antal ord på samme linje.
Avatar billede milo Nybegynder
07. november 2001 - 13:08 #14
mig bekendt eksisterer disse tag ikke?
bottommargin=\"0\" rightmargin=\"0\"
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
07. november 2001 - 13:13 #15
Hvis i tilbyder webdesign burde i også kunne lave jeres eget design i stedet for at copy & paste

http://www.maxforums.org

og sætningen
<!-- Hvis du læser denne fil er det fordi du prøver at stjæle fra min side, Så FUCK DIG, og fuck ud af mine filer!!!! -->
er lidt dobbelt moralsk
Avatar billede milo Nybegynder
07. november 2001 - 13:14 #16
LOL taber!
Avatar billede nms Nybegynder
07. november 2001 - 13:17 #17
*Gg*
Fuck Ham der har lavet siden, en af mine venner der er med til det... Han siger at det er ham der har lavet designet! Tak 3dmaxer.dk jeg laver et nyt design, godt du sagde det ellers ku jeg blive bustet :)
Fuck ham...