Avatar billede handmade Nybegynder
12. november 2001 - 14:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

: Guillemot/Hercules Maxi TV Video 3 - nogen der kender dette kort?

Full Screen TV, Tekst TV / FM radio / Remote

Til 395,-

Jeg kan ikke rigtigt finde noget info om dette TV-kort på nettet..

Info-links, please
Avatar billede klatten Nybegynder
12. november 2001 - 15:03 #1
Er det noget du har set i en butik?
Avatar billede handmade Nybegynder
12. november 2001 - 15:04 #2
Ja, hos www.midtdata.dk

Har lige fundet lidt info på fransk, men kan ikke se om det understøtter 2000.
Avatar billede klatten Nybegynder
12. november 2001 - 15:07 #3
http://www.alternate.de/html/nodes_info/industrie/jkpg01.html

Siger at der kun er driver til Win 95 og Win 98
Avatar billede klatten Nybegynder
12. november 2001 - 15:25 #4
...men reel info kan jeg ikke finde. Hverken www.hercules.com eller www.guillemot.com har noget!
Avatar billede handmade Nybegynder
12. november 2001 - 15:28 #5
Det er vist en dødssejler..

Nej, der står hos den tyske leverandør at det understøtter 95,98 og højere, men den driver man kan hente er fra 1998 og er til NT. Så  det er nok ikke sandsynligt :-(

Klatten, læg et svar og tak for hjælpen..
Avatar billede klatten Nybegynder
12. november 2001 - 15:39 #6
OK!
Til info så er det under drivers på guillemot noget de kalder \"Maxi PC/TV Video PCI\" hvilket måske er driverne til det kort....men igen, der er Win95, Win98 og NT4 ...:-(
Avatar billede klatten Nybegynder
12. november 2001 - 19:17 #7
Takker for point handmade :-)
...regner ikke med at du køber kortet!
Avatar billede handmade Nybegynder
12. november 2001 - 19:28 #8
Selv tak :-)
Nej, der findes kort der koster en lille hund mere og er helt up-to date mht. drivere, så det gider jeg ikke. Der er jo også XP at tænke på :-))