Avatar billede silverflame Nybegynder
14. november 2001 - 16:35 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Microsoft support

hvad er emailen til microsofts support ?? det er omkring office.. har ikk kunnet finde den nogen steder..

og jeg tror altså ikke på at det er support@microsoft.com
Avatar billede snebold Nybegynder
14. november 2001 - 16:52 #1
Avatar billede daiz Nybegynder
14. november 2001 - 16:56 #2
Tjaee ud over at du har en god support til at hos Eksperten.dk, tror jeg faktisk ikke Microsoft har almindelig support :(
Avatar billede silverflame Nybegynder
14. november 2001 - 17:06 #3
har prøvet spm\'et på eksperten, det var der ingen som kunne finde ud af :/