Avatar billede sterion1 Nybegynder
16. november 2001 - 13:47 Der er 24 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket program laver i fede logoer i?

Hvilket program laver i fede logoer i? jeg skal lære at lave nogen fede nogen :)30 Points til første mand der kommer med et godt :)
Avatar billede bamzen Nybegynder
16. november 2001 - 13:48 #1
Flash, eller Photoshop
Avatar billede sterion1 Nybegynder
16. november 2001 - 13:49 #2
hmm okay hvad re adressen til at downloade photoshop?
Avatar billede beatone Nybegynder
16. november 2001 - 13:50 #3
MakeLogo Creator Pro 27,... evt. med NOWdammit plugin ;)
Avatar billede sterion1 Nybegynder
16. november 2001 - 13:50 #4
er even
Avatar billede bamzen Nybegynder
16. november 2001 - 13:50 #5
www.adobe.com, men det er nooooooooget dyrere end flash
Avatar billede sterion1 Nybegynder
16. november 2001 - 13:50 #6
Okay beatone, hvor downloader man det?
Avatar billede sterion1 Nybegynder
16. november 2001 - 13:51 #7
hmm, vil dq ikke betale for det :)
Avatar billede sterion1 Nybegynder
16. november 2001 - 13:51 #8
sq even
Avatar billede Himbear Nybegynder
16. november 2001 - 13:52 #9
Illustrator og photoshop er helt sikkert de bedste programmer der findes til det!
Avatar billede sterion1 Nybegynder
16. november 2001 - 13:53 #10
hmm okay tino men hvor downloadre man det Free henne?
Avatar billede sterion1 Nybegynder
16. november 2001 - 13:53 #11
i kan også kontakte mig på ICQ: 138441144
Avatar billede bamzen Nybegynder
16. november 2001 - 13:54 #12
men gerne tjene penge på at lave logoer???

De fleste programmer er du nødt til at betale for, medmindre du naturligvis finder en ulovlig kopi.....

Dog mener jeg det er reelt nok, at skal du tjene penge på at benytte softwaren, og dermed i lille eller stor udstrækning leve af det, ,så skal programmørene der har lavet det vel også,,,,,, på den måde kan de finde på endnu flere endnu mere seje ting, som i sidste ende kun forøger en persons fortjeneste,,, nemlig din
Avatar billede Himbear Nybegynder
16. november 2001 - 13:55 #13
hmm... jeg kunne forestille mig at de to mest brugte og mest bruge i den grafiske branche ikke kan downloades ... hehe! ikke lovligt og du nok ikke hjælp til at finde det ulovligt her!
Avatar billede sterion1 Nybegynder
16. november 2001 - 13:56 #14
det har du skam ret i, men jeg vil ikke tjene penge på det kun lære, at lave Fede logoer.
Avatar billede pr0fane Nybegynder
16. november 2001 - 13:57 #15
Programmer som Photoshop, Illustrator osv koster penge. Mange penge.

Hvis du er villig til at klare dig med et lidt mindre, men alligevel omfattende program der tilmed er gratis kan jeg anbefale The GIMP.

Det kan hentes her (windows version): http://www.gimp.org/~tml/gimp/win32//
Avatar billede Himbear Nybegynder
16. november 2001 - 13:57 #16
hov jeg stammede vidst lidt :)

Du sagde ikke noget om at de skulle være gratis i dit indlede spm. men skulle bare været bedste program!
Avatar billede bamzen Nybegynder
16. november 2001 - 13:59 #17
du kan hente en trial af photoshop og illustrator, og lege med det, når du så har lært det, kan du købe en version, og få lov at kunne gemme og printe ud
Avatar billede bamzen Nybegynder
16. november 2001 - 14:01 #18
Mener nu også at spørgsmålet fortjener at blive lukket.....

citat :

\"30 Points til første mand der kommer med et godt :)\"

og hverken flash eller photoshop er dårlige...... men koster også penge.........
Avatar billede sterion1 Nybegynder
16. november 2001 - 14:01 #19
hmm kan man godt dele pointsne man vil give væk frks, Bamzen får 15 og tino 15?
Avatar billede bamzen Nybegynder
16. november 2001 - 14:02 #20
sterion, det kan man godt ja, ved at klikke på avanceret........

(men det var ikke det du udlovede) ;-)

Avatar billede sterion1 Nybegynder
16. november 2001 - 14:03 #21
Hmm SqoD, i får begge 15 I var sq for godt :)
Avatar billede sterion1 Nybegynder
16. november 2001 - 14:04 #22
Sådan her er jeres gevinst :)
Avatar billede pr0fane Nybegynder
16. november 2001 - 14:04 #23
Hov, jeg glemte at skrive det som et svar :)

The GIMP er et godt program, som tilmed er 100% gratis. Windows-versionen kan hentes her: http://www.gimp.org/~tml/gimp/win32//

Avatar billede pr0fane Nybegynder
16. november 2001 - 14:04 #24
Ej da, jeg kom da med et program der tilmed var gratis - og med URL hvor du kunne hente det :/

Nå, ligemeget :D
Avatar billede bamzen Nybegynder
16. november 2001 - 14:05 #25
Fair nok,,,,,

Avatar billede Himbear Nybegynder
16. november 2001 - 14:10 #26
Tak for det og held og lykke ;)