Avatar billede pyrofreak Nybegynder
18. november 2001 - 01:34 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

At lave en NTFS partition om til Fat32 med Fdisk

Jeg har en bærbar hvor der er en IBM 20 Gb HD i. jeg vil gerne kunne lave mit D drev om til fat32 med Fdisk - uden at det går ud over mit C: drev - jeg har kun et C: og D: drev plus CD-ROM drevet. Jeg kan ikke få Fdisk til at fungere til det - fordi det ikke understøtter NTFS systemet - måske kender I et andet program til sletning og oprettelse af partitioner.
Avatar billede kick Nybegynder
18. november 2001 - 01:36 #1
Powerquest Partition Magic 7.0
Kan klare det
Avatar billede kick Nybegynder
18. november 2001 - 01:37 #2
Den er godt nok ikke gratis men virker

KICK
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
18. november 2001 - 01:37 #3
Kan ikke køre det fra nogle steder - Det skal være et program der kan gøre det fra dos - SOme Fdisk
Avatar billede daiz Nybegynder
18. november 2001 - 01:37 #4
kick du var hutig og rigtig :)))
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
18. november 2001 - 01:38 #5
ikke rigtig
Avatar billede daiz Nybegynder
18. november 2001 - 01:40 #6
PM kan også meget fra dos prøv at lav nogle start disketter ... ellers har jeg en win98se bootdisk med noget NTFS understøttelse på, bare sig til då sender jeg den ...

icq 8211794
John daiz.dk
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
18. november 2001 - 01:41 #7
Hvis i ikke lige ved det - kan i så svare på hvordan man sender noget over TCP/IP ude fra Dos - Det skal være et program der ikke behøver meget XMS cache - for det har jeg ikke meget af =(
Avatar billede kick Nybegynder
18. november 2001 - 01:42 #8
Hva med og gøre det inden du afviser mit svar
Avatar billede kick Nybegynder
18. november 2001 - 01:43 #9
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. november 2001 - 01:56 #10
kick, ehm... Partition Magic er et kommercielt stykke software... dvs. det skal købes :)

daiz, en win98se bootdisk med NTFS understøttelse? - den må du meget gerne sende til mikael.pedersen@mail.dk :)

NanoQ
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
18. november 2001 - 02:08 #11
NICER KICK !!!!!!!!!!!!!!!!!!

MANGE TAK!!!!!

Utroligt fedt - tak tak tak - Jeg lavede en remote ompartitionering - det vat virkeligt fedt og nemt at gøre - fedt program det partition magic - godt jeg havde det på original
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. november 2001 - 02:16 #12
ooohh... du havde lige en original partition magic liggende, som du slet ikke var klar over... hmmmmmmm....
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2001 - 02:24 #13
Selfølgelig kan fdisk slette ntfs partiioner de bliver kaldt ikke dospartitioner.

kharder
icq# 71258492
Windows Messenger: kharder@c.dk
www.expertftp.subnet.dk
Avatar billede kick Nybegynder
18. november 2001 - 02:29 #14
Takker for point
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
18. november 2001 - 02:49 #15
lol Nanoq

ja da =)
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
18. november 2001 - 02:49 #16
LUKKET
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
18. november 2001 - 02:50 #17
Godnat