Avatar billede kj12 Nybegynder
20. november 2001 - 20:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

dv-video til brændbar medie

jeg har et digitalt videokamara....en ieee1394 port til at køre den optagede film ind på computeren disse ting mener jeg selv ikke er problemet...problemet er at jeg et par rigtigt mange gange har prøvet at encoate til mpg2 for der efter at brænde det på en cd for at kunne se dette på den denver 211 dvd maskine som skulle understøtte dette medie ....men....det der er kommet ud af det er ikke så godt ...i værste tilfælde virker det overhoved ikke ....eller nero5.5 brokker sig over enten lyd eller opløsning....svar ønskes ...hvorn får jeg en god kvalitet (dvd eller lign)på et brændbart medie som jeg kan bruge i min denver dvd??? evt. oplysninger om de opløsninger jeg skal køre med ....kvalitet er prioteret højt  der skal bare kunne ligge ca 30 min på cd 650mb
kj
Avatar billede outsider Nybegynder
23. november 2001 - 08:00 #1
Du skal encode til mpeg1 i opløsningen 352 X 288 med 32 bit stereo, og en bitrate på 2400. Kvaliteten der svarer cirka til VHS. Du skal bruge et program til at encode filen. Prøv TMPG Encoder (DEN STYRER!)

Og så lidt point, tuk!
Avatar billede outsider Nybegynder
23. november 2001 - 08:02 #2
Det er gratis, og du kan finde det på: http://www.tmpgenc.com/