Avatar billede hkta Nybegynder
21. november 2001 - 10:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Stifinder

Kan man på nogen måde en gang for alle ændre fx i regestry at mapper og filer skal vises i detaljeform i stifinder?
Avatar billede robotten Praktikant
21. november 2001 - 10:49 #1
Via funktioner -> mappeindstillinger -> vis -> vis som aktuel mappe

/Robotten
Avatar billede robotten Praktikant
21. november 2001 - 10:50 #2
Dvs. at du føst lige skal have indstillet mappen, som du gerne vil have den til at se ud altid, fx i detailje form.
Avatar billede hkta Nybegynder
21. november 2001 - 10:56 #3
Men kan man ikke tage alle mapper på en gang. I stedet for manuelt at gøre det ved de enkette mapper?
Avatar billede hkta Nybegynder
21. november 2001 - 10:59 #4
Jeg tror jeg misforstod dig. Jeg har lige afprøvet det, og kan se at man ændre alle mapper på en gang ved at gøre som du foreslår. Tak for hjælpen.
Avatar billede robotten Praktikant
21. november 2001 - 10:59 #5
Den indstilling du vælger at have., gælder så derved for samtlige mapper. Næste gang du åbner stifinder/et andet vindue fx kontrol panel, vil det blive vist som valgt. Fx enten som ikoner el. i listeform.
Avatar billede robotten Praktikant
21. november 2001 - 10:59 #6
oki ;)
Avatar billede mile Juniormester
21. november 2001 - 11:01 #7
Jeg mener at at hvis man gør det under \"Denne computer\" så vil det slå igennem over det hele.
Avatar billede hkta Nybegynder
21. november 2001 - 11:09 #8
Det gør det også i en hvilken som helst anden mappe, har lige prøvet
Avatar billede mile Juniormester
21. november 2001 - 11:26 #9
Fedest....