Avatar billede maller21 Nybegynder
22. november 2001 - 16:28 Der er 9 kommentarer

Kan nogle hjælpe mig?

Nogle der kan lave koden til pointsys i php til mig?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
22. november 2001 - 16:29 #1
det samme spørgsmål må kun oprettes en gang :-)
Avatar billede barlach Nybegynder
22. november 2001 - 16:31 #2
jamen på den måde fanger han jo også admins opmærksomhed og det er vel egentlig dem han skal have fat i... =)
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. november 2001 - 16:32 #3
1) Det står klart og tydeligt med røde bogstaver der man opretter spørgsmål.

2) Brug tid på at formulere dit spørgsmål fornuftigt og få relevant information med i det (som fx hvilket point system dit ord pointsys er).
Det vil give hurtigere og bedre svar en 500 gentagelser af det samme ubesvarlige spørgsmål.

mvh JakobA

Avatar billede fri-hash Nybegynder
22. november 2001 - 16:32 #4
maller, jeg kan lave både et point-system og et postsystem til dig - billigt
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2001 - 16:33 #5
Prøv at stil spørgsmålet igen med en ny overskrift, og lad endelig vær med at uddybe det. Det kører for dig.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
22. november 2001 - 16:34 #6
maller21 er ny bruger så mon ikke man skal hjælpe lidt, fremfor at \"hugge\" ned :-)
Avatar billede maller21 Nybegynder
22. november 2001 - 16:59 #7
ztxx Kan du hjælpe??
Avatar billede vizual Nybegynder
22. november 2001 - 17:02 #8
maller21, du må gerne uddybe det lidt mere end \"pointsys\".

Hvad skal det bruges til, hvad skal det kunne.. o.s.v
Avatar billede maller21 Nybegynder
22. november 2001 - 17:04 #9
vizual --> Det skal bruges til en chat

Hvad det kunne> når man logger ind og chatter så får man timer og min og penge for den tid man er inde ...
på forhånd tak!