Avatar billede maller21 Nybegynder
22. november 2001 - 16:41 Der er 4 kommentarer

Samle op???

Jeg giver alt hvad jeg har til den der kan sige mig hvad koden er til samle op Founktionen!
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. november 2001 - 16:44 #1
STOP.
Før du starter flere spørgsmål så tag og reager på de reaktioner du allerede har fået.
Avatar billede sukos Juniormester
22. november 2001 - 16:46 #2
Er du en tidligere bruger som er blevet slettet?
Eller har du bare fået skideballer for at være dum, og nu vil gi\' igen?

Fjols er du i hvert fald!!!!!
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. november 2001 - 16:50 #3
Ja den tanke har også strejfet mig :-)) Han er ligesom for gennemført til at være sand. Men det kunne jo være.
Avatar billede fynbo Nybegynder
22. november 2001 - 17:54 #4
Du er godt nok idiot?

Hvorfor starter du ikke bare 30 spørgsmål til, med de samme spørgsmål igen og igen, idiot?