Avatar billede rezire Nybegynder
25. november 2001 - 16:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Floating Boxes

jeg vil gerne lave et nyt lag i floating Boxes nogen der ved hvordan jeg kan gøre. Hvis du ikke ved hvad Floting bxes er så er det en palet i Adobe Golive. Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at spørge. Men jeg har mega meget brug for hjælp. Undskyld forstyrrelsen.

forvirret begynder REZ
Avatar billede rezire Nybegynder
05. december 2001 - 09:21 #1
Kan jeg selv høste point´ene hvis jeg nu selv kan svare.
Avatar billede rezire Nybegynder
05. december 2001 - 09:26 #2
<div id=\"index\" style=\" position: absolute; z-index: 1; top: 8px; left: 8px; width: 723px; height: 390px; visibility: visible\">

sådan ser koden ud hvis andre skulle være intreseret